اطلاعیه باشگاه استقلال در آستانه ملاقات با فولاد

به گزارش مجله بای بلاگ، باشگاه استقلال با توجه به در پیش بودن سفر آبی پوشان به اهواز برای ملاقات معوقه هفته هفدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان، اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه باشگاه استقلال در آستانه ملاقات با فولاد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال فردا (سه شنبه) راهی اهواز می گردد تا روز چهارشنبه در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان برود. در همین رابطه، باشگاه استقلال اطلاعیه ای خطاب به طرفداران خونگرم خود در استان خوزستان صادر کرد که به توضیح زیر است:

استان خوزستان از استان های ایران اسلامی است که تیم استقلال هیچ گاه در آنجا احساس غریبی نکرده و تعصب طرفداران استقلالی این استان همواره زبانزد بوده است. مجموعه تیم استقلال در حالی راهی خوزستان می گردد که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، امکان حضور طرفداران عزیز در ورزشگاه، محل اقامت و فرودگاه وجود ندارد. مطمئناً طرفداران عزیز استقلال در استان خوزستان با درک این موضوع ابتدا به سلامت خود و در ادامه به سلامت مجموعه تیم استقلال یاری می نمایند تا مصاف استقلال و فولاد بدون مشکل خاصی برگزار گردد.

باشگاه استقلال ضمن ارج نهادن به همه طرفداران عزیز خوزستانی، از آنها می خواهد در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با مسئولان برگزاری بازی همکاری داشته باشند و بدون شک این همکاری برگ زرین دیگری به فرهنگ والای مردم خونگرم و میهمان نواز اهواز اضافه می نماید.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2777

به "اطلاعیه باشگاه استقلال در آستانه ملاقات با فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه استقلال در آستانه ملاقات با فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید