الهویی: گل گهر با شرایطی مناسب وارد هفته اول می شود

به گزارش مجله بای بلاگ، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: با همراهی آقای قلعه نویی توانستیم تمرینات را به صورتی انجام دهیم که تیم با شرایط مناسب وارد هفته اول شود.

الهویی: گل گهر با شرایطی مناسب وارد هفته اول می شود

به گزارش خبرنگاران از سیرجان، سعید الهویی مربی تیم گل گهر در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال گل گهر مقابل سپاهان اصفهان گفت : از برگزاری لیگ برتر خیلی خوشحالم. با وجود مشکلاتی که بوده امیدوارم هفته اول خوب برگزار شود. طبیعی است که طولانی شدن مدت پیش فصل برای تیم هایی مثل ما که زودتر پیش فصل را شروع کردند یک چالش به حساب می آید که با همراهی آقای قلعه نویی توانستیم تمرینات را به صورتی انجام دهیم که تیم با شرایط مناسب وارد هفته اول شود.

وی ادامه داد: بازی با سپاهان مثل دیگر بازی های نیم فصل اول است. دو فصلی که در سپاهان حضور داشتم خاطرات خوب و بد زیادی را تجربه کردم. ولی سعی می کنیم خاطرات خوشی را از حضورم در کرمان را به ذهن بسپارم. امیدوارم با تلاش بچه ها و عملکرد خوب آنها سه امتیاز را از خود کنیم. خودمان را درگیر بازی با اسامی تیم ها نمی کنیم چرا که این بازی مثل دیگر بازی های لیگ است.

مربی تیم گل گهر سیرجان در خصوص غایبان تیمش هم گفت: دو بازیکن ما مصدومیتی جزئی دارند و زیر نظر مربی بدنساز تیم کار می کنند و به زودی به تمرینات ملحق خواهند شد. وکیا و آرتا مصدومان ما هستند.

الهویی درباره شرایط آماده سازی گل گهر، عنوان کرد: تمرینات مان را بر اساس 6 هفته اول فصل طراحی کردیم و تیم مان دچار تغییراتی شد. از لحاظ بدنسازی تیم تا حدود بسیار زیادی به اهداف مان رسیدیم و از لحاظ تاکتیکی مشکلاتی داریم که نیاز به زمان است تا به شرایطی که قلعه نویی خواستند برسیم؛ اما شرایط آمادگی تیم مناسب است. امیدواریم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

ف

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4873

به "الهویی: گل گهر با شرایطی مناسب وارد هفته اول می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهویی: گل گهر با شرایطی مناسب وارد هفته اول می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید