امیر نعمتی: تمام مرز های کشور تحت کنترل و از امنیت لازم برخوردار است

به گزارش مجله بای بلاگ، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر ضرورت تأمین امنیت شهر های مرزی گفت: تمام مرز های کشور تحت کنترل و از امنیت لازم برخوردار است.

امیر نعمتی: تمام مرز های کشور تحت کنترل و از امنیت لازم برخوردار است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه 47 واحدی مسکن سازمانی مهر ولایت و مجموعه فرهنگی رفاهی شهید سلامت بخش در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین تحولات مرزی کشور، گفت: به حمدالله امروز با توجه به کوشش نیرو های مسلح به ویژه نیروی زمینی ارتش در تمامی نقاط مرزی کشور امنیت خوبی برقرار است.

وی با بیان اینکه تمامی مبادی خروجی و ورودی در مرز های کشور تحت کنترل است و تا به امروز مأموریت های ما با هیچ گونه خللی روبرو نشده است، اضافه نمود: تمام مرز های کشور تحت کنترل و از امنیت لازم برخوردار است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش نیرو های مستقر در مرز های شمال غرب کشور گفت: با توجه به اینکه مأموریت جمهوری اسلامی ایران حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است، قطعاً وقتی دو کشور همسایه به منازعه نظامی می پردازند، ما با حساسیت بیشتری تحولات را رصد می کنیم؛ چراکه شرایط ژئوپلیتیک منطقه به گونه ای است که می تواند ناامنی را به دیگر مناطق تسری دهد و از آنجا که امنیت و آرامش مردم شهر های مرزی برای ما از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، اقدام به استقرار نیرو در این مناطق کردیم.

امیر نعمتی گفت: در اوایل منازعه دو کشور همسایه، بعضاً گلوله هایی به طور سهوی به شهر های مرزی ما اصابت می کرد که با توجه به اینکه خط قرمز ما امنیت مردم کشورمان است در این رابطه الزامات و تدابیر امنیتی را در شمال غرب کشور انجام دادیم.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5048

به "امیر نعمتی: تمام مرز های کشور تحت کنترل و از امنیت لازم برخوردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر نعمتی: تمام مرز های کشور تحت کنترل و از امنیت لازم برخوردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید