انهدام 6 باند مواد مخدر طی 72 ساعت

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس پلیس پایتخت گفت: طی 72 ساعت گذشته 6 باند مهم مواد مخدر منهدم و بیش از 2 تن مواد مخدر کشف شد.

انهدام 6 باند مواد مخدر طی 72 ساعت

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در هفتمین طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اظهار کرد: 196 حکم قضائی را برای قاچاقچیان عمده و خرده فروشان مواد مخدر اخذ کردیم و در این مرحله از طرح طی 72 ساعت گذشته 6 باند مهم مواد مخدر منهدم و 2 تن و 194 مواد مخدر کشف شد.

وی اضافه نمود: 24 قاچاقچی عمده دستگیر شدند و هزار و 263 خرده فروش مواد مخدر هم دستگیر شوند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: همچنین تعداد زیادی از منازل که به محل خرید و فروش مواد مخدر بود شناسایی و 11 باب از این منازل پلمب شدند.

سردار رحیمی اعلام کرد: 11 نفر از اراذل و اوباش که در امر توزیع و فروش مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر شدند و 38 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از این افراد توقیف شد.

وی اعلام کرد: از ابتدای سال تا کنون حدود 17 تن مواد مخدر را کشف کردیم و 17 باند عظیم مواد مخدر منهدم شدند. یکی از باندهای عظیم توانسته بود 740 کیلو انواع مواد مخدر را وارد پایتخت کند که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت 4 نفر اصلی این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: باند دیگری 210 کیلوگرم مواد مخدر به پایتخت وارد نموده بود که این افراد هم دستگیر شدند، باید اعلام کنم طرح های مبارزه با مواد مخدر پلیس پایتخت همچنان ادامه دارد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4499

به "انهدام 6 باند مواد مخدر طی 72 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام 6 باند مواد مخدر طی 72 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید