باقر کلهر: قصد داشتم تیم ملی اسکی را رها کنم، محمدکیادربندسری به اردو دعوت می شود

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین می گوید اگر شرایط شیوع کرونا نبود و فدراسیون با برنامه های او مخالفت می کرد، سرمربیگری تیم ملی را کنار می گذاشت.

باقر کلهر: قصد داشتم تیم ملی اسکی را رها کنم، محمدکیادربندسری به اردو دعوت می شود

باقر کلهر، در گفت وگو با خبرنگاران به برنامه های تیم ملی آلپاین مردان ایران در آستانه شروع فصل اسکی اشاره و بیان نمود: نشستی با دبیر فدراسیون برگزار کردیم و قرار شد به محض بازگشایی پیست های اسکی، تمرینات تخصصی خود را شروع کنیم. البته با توجه به شیوع کرونا در کشور تمرینات آخر تابستان و پاییز را لغو کردیم و بعد از باریدن برف به صورت تخصصی کار می کنیم.

او در مورد تمرینات بدنسازی تیم ملی گفت: اردوی بدنسازی تیم ملی همیشه شهریور شروع می شد تا برای تمرین روی برف آماده شویم اما اکنون با توجه به شیوع کرونا اردوی بدنسازی نداریم و اسکی بازان به صورت انفرادی کار می کنند. با توجه به در پیش بودن المپیک انگیزه خوبی هم دارند.

کلهر با بیان اینکه برنامه های تیم ملی منوط به باریدن برف است، شرح داد: مسابقات قهرمانی جهان بهمن ماه 99 به میزبانی ایتالیا برگزار می شود، در این راستا حدود هشت نفر را به اردوی تیم ملی دعوت می کنم و نظرم این است که دو مسابقه مارپیچ بزرگ و کوچک قبل از اعزام برگزار و در انتها چهار نفر از آماده ترین اسکی بازان را انتخاب کنیم. در ادامه هم برای المپیک روی آنها سرمایه گذاری کنیم.

او به برگزاری اردوی خارجی در دوره های قبل اشاره و بیان نمود: قبل از آنکه سرمربی تیم ملی شوم، اردوی اسکی بازان از مهرماه روی برف و در اتریش شروع می شد که خیلی خوب بود و به تیم کمک می کرد اما بعد از آمدن من اردوهای خارجی لغو و همه چیز به داخل کشور محدود شد، بنابراین کمی افت داشتیم. برنامه داشتم که امسال اردوی تیم ملی از مهر ماه روی برف و در اتریش برگزار شود و در صورت مخالفت از سرمربیگری تیم ملی کنار بروم اما شیوع کرونا باعث شده تا امکان برگزاری اردوی خارجی را نداشته باشیم، چون بحث سلامتی ورزشکاران در میان است.

او در مورد نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در اسکی اظهار کرد: وزارت بهداشت و فدراسیون اسکی در حال آماده کردن پروتکل بهداشتی برای شروع مسابقات هستند اما ورزش ما انفرادی است و ورزشکاران صورت شان پوشیده است. تنها مساله استفاده از دستگاه های بالابر است که سعی می کنیم از دستگاه های تک نفره استفاده کنیم تا مسئله ای پیش نیاید.

کلهر در پاسخ به این سوال که محمد کیادربندسری و حسین ساوه شمشکی به اردوی تیم ملی دعوت می شوند؟ گفت: قبلا گفته ام که زمان همه چیز را درست می کند، با اینکه محمد عذرخواهی نکرد اما اختلافات از نظر من حل شده و او را به اردوی تیم ملی دعوت می کنم. ساوه شمشکی هم دعوت می شود تا اگر خوب کار کردند، جزو نفرات اعزامی قرار بگیرند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4774

به "باقر کلهر: قصد داشتم تیم ملی اسکی را رها کنم، محمدکیادربندسری به اردو دعوت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقر کلهر: قصد داشتم تیم ملی اسکی را رها کنم، محمدکیادربندسری به اردو دعوت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید