باقی ماندن مصوبات روی کاغذ نتیجه بخش نخواهد بود

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/بوشهر استاندار بوشهر با تاکید بر پیگیری برای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی گفت: اگر مصوبات روی کاغذ باقی بماند هیچ اتفاقی نمی افتد و نتیجه بخش نخواهد بود.

باقی ماندن مصوبات روی کاغذ نتیجه بخش نخواهد بود

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار کرد: یکی از مسائل حوزه گردشگری استان، موضوع امکانات اقامتی است لذا اداره کل میراث فرهنگی باید برای تکمیل طرح های اقامتی استان اقدام بیشتری انجام دهد.

وی با بیان اینکه پروژه های اقتصاد مقاومتی استان نیازمند پیگیری جدی برای تکمیل است، اضافه کرد: یکی از بخش های مهم در حوزه پروژه های اقتصاد مقاومتی، گردشگری است که باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگاران، مقام عالی دولت در استان بوشهر بیان کرد: با توجه به مسائل استان در زمینه اماکن اقامتی، ایجاد سوییت در دهکده های گردشگری استان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، به طور مثال در پارک لیان این ظرفیت وجود دارد که سوییت های اقامتی احداث شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: استان بوشهر در عرصه گردشگری دریایی ظرفیت های بسیاری دارد اما از این امکانات استفاده خوبی نشده است.

گراوند افزود: حوزه دریا، نقطه عطف توسعه استان در زمینه گردشگری است لذا باید طرح ها و پروژه های این بخش با جدیت از سوی دستگاه های ذیربط مورد پیگیری قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت پروژه های اقتصاد مقاومتی استان در حوزه آب اشاره کرد و افزود: یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی استان طرح آبیاری و زهکشی در سد رئیسعلی دلواری است لذا توجیهات لازم برای تخصیص اعتبار این پروژه با هماهنگی شرکت آب منطقه ای و سازمان برنامه و بودجه صورت گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به پروژه های اقتصاد مقاومتی در بخش شیلات گفت: توسعه شیلات و پروژه های این بخش، نیازمند تامین انرژی برق است لذا اداره کل شیلات با همکاری شرکت برق نهایت پیگیری برای تکمیل طرح های شیلاتی و تامین برق آنها را انجام دهند.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر پیگیری برای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: اگر مصوبات روی کاغذ باقی بماند هیچ اتفاقی نمی افتد و نتیجه بخش نخواهد بود.

وی تاکید کرد: برای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی، سازمان برنامه و بودجه هماهنگی لازم را با حوزه اقتصادی استانداری داشته باشد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 832

به "باقی ماندن مصوبات روی کاغذ نتیجه بخش نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقی ماندن مصوبات روی کاغذ نتیجه بخش نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید