با فشارها غریبه نیستم، هنوز خودمان را قهرمان نمی دانیم

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی علیپور که روز گذشته به ملاقات مادر شهید همنام خود رفته بود درباره این اقدام و حرکتی که بعد از گلزنی ها با نشان دادن تصاویر شهدا انجام می دهد، گفت: وقتی متوجه شدم که آن شهید، دقیقاً همنام من بوده است، بیشتر مشتاق شدم. این حرکت و نشان دادن تصاویر شهدا بعد از گلزنی که درباره اش پرسیدید را برای دل خودم انجام می دهم. یک حس درونی است. از همان اول که به پرسپولیس آمدم، هر بار که گل می زدم، فرصتی پیش می آمد تا تصویر یکی از این عزیزان را نشان بدهم و امیدوار بوده ام که هر چه بیشتر این فرصت ایجاد گردد.

با فشارها غریبه نیستم، هنوز خودمان را قهرمان نمی دانیم

مهاجم پرسپولیس درباره شرایط تیم هم ادامه داد: فعلاً در تمرینات هستیم و منتظریم که لیگ آغاز بگردد. با توجه به تعطیلی طولانی بازی ها امیدواریم بتوانیم بازی های محبت آمیز داشته باشیم. خدا را شکر بچه ها با وجود محدودیت ها تمرینات خوبی داشته اند ولی تمرین اختصاصی و انفرادی جای تمرینات گروهی و رقابتی را نمی گیرد.

علیپور در ارتباط با فشاری که روی خط حمله وجود دارد و با جدایی آنتونی استوکس و مشکل اوساگونا برای رسیدن به ایران با توجه به شرایط پروازها، می تواند روی او متمرکز گردد، اضافه نمود: به هر حال این شرایطی است که پیش آمده است. هر یک از ما موظف هستیم در صندلی خودمان به تیم و یکدیگر یاری کنیم. من هم مهاجم هستم و توقع این است که گل بزنیم. تمام کوشش خودمان را انجام می دهیم و با چنین فشارهایی غریبه نیستیم.

وی درباره بیم و امیدهای طرفداران با توجه به فاصله امتیازات در لیگ برتر و کار سخت در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد، در لیگ برتر فاصله امتیازی خوبی ایجاد شده است. از سوی دیگر نباید غافل باشیم که استقلال یک بازی عقب افتاده دارد و 9 هفته لیگ هم باقی مانده است. نه فقط در لیگ قهرمانان بلکه در لیگ برتر نیز، کار سختی داریم. باید با آگاهی کامل نسبت به شرایط و با آمادگی وارد مسابقات شویم. تا جایی که من دیده ام در تیم همه به این مسائل اشراف دارند و هیچ کس، تیم را از پیش قهرمان نمی داند.

علیپور اظهار داشت: در خصوص لیگ قهرمانان هم هنوز منتظریم ببینیم بازی ها به چه ترتیب خواهد بود ولی فکر می کنم؛ بازی با نماینده عربستان بسیار مشخص کننده است و می توانیم امتیازهای لازم را جمع کنیم.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2496

به "با فشارها غریبه نیستم، هنوز خودمان را قهرمان نمی دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با فشارها غریبه نیستم، هنوز خودمان را قهرمان نمی دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید