بلگراد با پرچم سه رنگ ایران نورپردازی شد

به گزارش مجله بای بلاگ، ایرنا نوشت: نمادهای شهر بلگراد پایتخت صربستان از جمله مجلس نمایندگان، پل ها و ساختمان های بزرگ این شهر به منظور اعلام همبستگی با ملت ایران در مبارزه با ویروس کرونا با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران نورپردازی شد.

بلگراد با پرچم سه رنگ ایران نورپردازی شد

هدف از این ابتکار نمایش همبستگی مردم صربستان با ملت ایران در مبارزه با ویروس کرونا اعلام شد.

مقام های شهری در بلگراد پایتخت صربستان اظهار کردند: به منظور همدردی و همبستگی با شهروندان کشورهایی که بیشتر به ویروس کرونا آلوده شدند، تصمیم گرفته اند که نمادهای این شهر مانند؛ برج آوالا، پل ها، ساختمان های بزرگ و مجلس این کشور را با چراغ های رنگین، به پرچم های کشورهایی از جمله ایتالیا، چین، اسپانیا، ایران و فرانسه تزئین کنند.

آندریا ملادنوویچ قائم مقام شهردار بلگراد در این رابطه پیشتر گفته بود که پیام این حرکت نمادین این است که تسلیم نشویم و همه با هم قادر خواهیم بود بر این هیولا که همه جهان را فرا گرفته غلبه کنیم.

نمادهای شهر بلگراد تا کنون با رنگ های پرچم ایتالیا، پرچم چین، پرچم اسپانیا و پرچم جمهوری اسلامی ایران تزئین و به این گونه با ملت های این کشورها ابراز همبستگی و همدردی شده است.

در صربستان شرایط اضطراری و ممنوعیت خروج مردم در سراسر کشور در فواصل زمانی ساعات 17 عصر تا 5 بامداد، اعلام شده است.

مسدود شدن مرزهای زمینی و همچنین متوقف شدن تردد وسایل نقلیه عمومی در شهرها و بین شهری در کشور و متوقف شدن پرواز و فرود هواپیماهای مسافربری در فرودگاه نیکولا تسلا بلگراد از جمله اقدامات تدابیری است که در صربستان در رابطه با مبارزه با شیوع گسترده ویروس کرونا اجرا شده است.

بر اساس تدابیر اتخاذ شده توسط دولت صربستان، حضور افراد سالمند بالاتر از 65 سال در شهرها و افراد بالاتر از 70 سال در روستاها ممنوع است و دولت برای این افراد، تسهیلاتی را فراهم آورده است.

بنا بر اطلاعیه های مراکز بهداشتی و درمانی صربستان، تا کنون 457 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 8 نفر جان خود را بر اثر مبتلا شدن به ویروس کرونا از دست داده اند.

310 310

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1400

به "بلگراد با پرچم سه رنگ ایران نورپردازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلگراد با پرچم سه رنگ ایران نورپردازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید