تجهیز بازار تبریز به سنسورهای هوشمند اطفای حریق

به گزارش مجله بای بلاگ، سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز گفت: هوشمندسازی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی شهر تبریز در دستور کار سازمان قرار گرفته است که در این راستا اقدام به نصب دوربین های هوشمند در بازار تبریز کردیم.

تجهیز بازار تبریز به سنسورهای هوشمند اطفای حریق

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا زبردست، سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز اظهار کرد: هوشمندسازی تجهیزات ایمنی شهر و تجهیز بازار تبریزبه دوربین هوشمند و در آینده به سنسورهای هوشمند اطفای حریق، جانمایی علمی ایستگاه های آتش نشانی، طرح سبک سازی ایستگاه ها، آرشیو ایمنی و راه اندازی 125یار برای آموزش های شهروندی به صورت الکترونیک از جمله اقدامات این سازمان است.

وی اظهار داشت: نمی خواهم مقایسه ای بین تبریز و قم داشته باشم، ولی در بحث مقایسه کلانشهر یک میلیون هشتصد هزار نفری تبریز با کلانشهر یک میلیون و چهارصد هزار نفری قم، می بینیم که در تبریز 100 دستگاه تنفسی داریم و در شهر قم 500 دستگاه وجود دارد.

زبردست گفت: 23 ایستگاه آتش نشانی داریم که 22 ایستگاه آن فعال بوده و 700 نفر آتش نشان در این ایستگاه مشغول به خدمت هستند، ولی باید به نسبت سرعت زمانی باید 37 ایستگاه داشتیم.

وی شیوع بیماری کرونا را عاملی برای عدم جذب بودجه و راهبرد اهداف سازمان معرفی کرده و اضافه کرد: شیوع کرونا و فقدان مرحوم قلیزاده موجب شد که نتوانیم بودجه مد نظر خود را ارائه و مصوب کرده و ناوگان آتش نشانی را تجهیز کنیم.

زبردست در خاتمه صحبت های خود از تمامی اعضای شورای شهر خواست تا بر اساس تجربه و تخصصی که دارند، کمک حال سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز باشند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3232

به "تجهیز بازار تبریز به سنسورهای هوشمند اطفای حریق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز بازار تبریز به سنسورهای هوشمند اطفای حریق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید