تعداد مدیران سیاه پوست در مایکروسافت دو برابر می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، مایکروسافت وعده داده که با هدف مقابله با تبعیض نژادی تعداد مدیران ارشد سیاه پوست را در این شرکت تا سال 2025 دو برابر خواهد نمود.

تعداد مدیران سیاه پوست در مایکروسافت دو برابر می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، مایکروسافت میخواهد بر میزان همکاری خود با کسب و کارها و شرکت هایی که در مالکیت و مدیریت افراد سیاه پوست هستند، بیفزاید.

پیش از این بعضی شرکت های دیگر فناوری در آمریکا مانند گوگل و آمازون هم از اجرای برنامه هایی به منظور مقابله با تبعیض نژادی خبر داده بودند.

ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت در نامه ای که برای کارکنان این شرکت فرستاده از تعهد خود به مقابله با بی عدالتی و نابرابری نژادی خبر داده است. وی افزوده که برای مقابله با این مشکل مایکروسافت تغییراتی را برای پشتیبانی از سیاه پوستان در داخل و خارج از این شرکت به وجود خواهد آورد.

از جمله مهم ترین تغییرات در مایکروسافت دوبرابر کردن مدیران و رهبران ارشد سیاه و آفریقایی - آمریکایی است. قرار است این هدف تا 5 سال دیگر محقق گردد. همچنین مایکروسافت 150 میلیون دلار را به ترویج تنوع نژادی اختصاص می دهد. ارائه خدمات آموزشی گسترده تر به سیاه پوستان برای توانمندسازی بیشتر آنها و صرف 500 میلیون دلار بودجه برای جلب شرکای تجاری از میان شرکت های تحت مدیریت سیاه پوستان از جمله دیگر اقدامات مایکروسافت است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2795

به "تعداد مدیران سیاه پوست در مایکروسافت دو برابر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مدیران سیاه پوست در مایکروسافت دو برابر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید