خبرنگاران اختصاص 300 میلیارد ریال برای احداث 115 زمین چمن مصنوعی در خوزستان

به گزارش مجله بای بلاگ، اهواز - خبرنگاران - استاندار خوزستان از اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای احداث 115 زمین چمن مصنوعی در نقاط کم برخوردار استان اطلاع داد.

خبرنگاران اختصاص 300 میلیارد ریال برای احداث 115 زمین چمن مصنوعی در خوزستان

به گزارش خبرنگاران غلامرضا شریعتی آدینه شب در مراسم اهدای تجهیزات ورزشی به فوتبال محلات اهواز که در استادیوم تختی اهواز برگزار گردید گفت: بحث ورزش و شکوفایی استعدادهای جوانان استان و به ویژه اهواز همیشه مطرح بوده و کوشش می کنیم شرایط لازم را برای ورزش جوانان به ویژه در مناطق کم برخوردار فراهم کنیم.

وی اضافه نمود: سعی ما بر این بوده که اعتبارات خوبی به حوزه ورزش اختصاص دهیم و کوشش می کنیم در حدتوان به ورزش قهرمانی و همگانی رسیدگی کنیم تا چرخه ورزش از حرکت باز نماند.

استاندار خوزستان عنوان نمود: کوشش کردیم پروژه های ورزشی استان را تا حد امکان سرپا نگه داریم، یک تعداد سالن های ورزشی در استان آماده افتتاح هستند که سعی می کنیم هر چه سریعتر به بهره برداری برسند. 2 هفته پیش جلسه ای در مورد روکش دار کردن 120 چمن مصنوعی در استان گرفتم که اکنون به مناقصه گذاشته شده و امیدواریم هر چه سریعتر این کار انجام گردد.

وی ادامه داد: باید شرایط عدالت محورانه ای را برای تمام نقاط فوتبال خیز به ویژه مناطق کم برخوردار استان در نظر بگیریم. در این مناطق استعداد های درخشان وجود دارد که اگر به آنها توجه گردد، موفقیت ورزش کشور را به همراه خواهد داشت.

شریعتی عنوان نمود: شهرداری و شورای شهر اهواز در توسعه زمین های ورزشی اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند البته انتظار داریم که همکاری بیشتری در این خصوص بین اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری اهواز صورت بگیرد.

وی اضافه نمود: انگیزه فوتبال محلات در برگزاری مسابقات و دریافت تجهیزات قابل تحسین است. امیدوارم که ورزش قهرمانی و همگانی استان به خوبی و همزان با یکدیگر رشد کند و شاهد موفقیت ورزشکاران استان در میادین بین المللی باشیم.

در ادامه افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با یاری همه ورزش دوستان، وزیر ورزش و استاندار دلسوز و پرکوشش خوزستان و مجمع نمایندگان استان تا این لحظه 10 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار مصوب در حوزه ورزش داشتیم

وی اضافه نمود: به زودی یک تفاهم نامه پنج هزار میلیارد ریالی بین استانداری خوزستان، وزارت ورزش و سازمان برنامه و بودجه انجام می گردد که به واسطه آن 50 زمین چمن ورزشی در نقاط مختلف استان با هدف توسعه زیرساخت های ورزش احداث می گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: نگاهمان به فوتبال محلات بسیار عمیق و جدی است و در این راستا کانون فوتبال محلات اهواز را در مجموعه ورزشی تختی راه اندازی کردیم و بیش از 9 هزار نفر در این کانون ساماندهی شده اند.

وی ادامه داد: طی سه سال گذشته بیش از 60 هزار دست لباس بین ورزشکاران خوزستانی توزیع شده است همچنین بیش از 3 هزار سیستم خنک کننده با یاری تمام مسئولان خریداری کردیم و در تمام اماکن ورزشی استان توزیع کردیم.

حیدری اعلام کرد: زمینی برای فوتبال بانوان در نظر گرفته شده که به زودی طی یک یا 2 هفته آینده اولین آموزشگاه فوتبال خوزستان راه اندازی می گردد و به صورت شبانه روزی در اختیار بانوان قرار می گیرد. ما تا به امروز بیش از 75 زمین چمن مصنوعی را احداث کردیم و تا انتها سال به این تعداد اضافه نموده می گردد.

در این مراسم به 150 تیم فوتبال محلات اهواز البسه و تجهیزات ورزشی اهدا شد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5862

به "خبرنگاران اختصاص 300 میلیارد ریال برای احداث 115 زمین چمن مصنوعی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اختصاص 300 میلیارد ریال برای احداث 115 زمین چمن مصنوعی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید