خبرنگاران فراوری، حمل و توزیع کالاهای اساسی بی وقفه ادامه دارد

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران- خبرنگاران- قائم مقام وزیر صمت با تاکید بر اینکه کار و فراوری تعطیل پذیر نیست گفت: فراوری و توزیع کالاهای اساسی، شوینده، بهداشتی و اقلام ضروری مورد احتیاج مردم بی وقفه ادامه دارد.

خبرنگاران فراوری، حمل و توزیع کالاهای اساسی بی وقفه ادامه دارد

به گزارش شاتا، حسین مدرس خیابانی با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی به مردم در حوزه تامین کالاهای اساسی و تامین اقلام ضروری مورد احتیاج در ایام اعمال محدودیت های تردد مرتبط با شیوع ویروس کرونا از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: کار و فراوری تعطیل پذیر نیست و بر این اساس، موضع رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر ادامه فعالیت واحدهای فراوریی از جمله خودروسازان، فراورینمایندگان فولاد، صنایع معدنی و واحدهای فراورینماینده موادغذایی و اقلام شوینده و بهداشتی مورد احتیاج مردم است.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه نمود: در حوزه فراوری اقلام پرمصرف از جمله مواد شوینده و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و صنایع غذایی، مقرر شد تا فراورینمایندگان با ایجاد شیفت کاری مضاعف، تامین احتیاجهای مردم را به سرعت انجام دهند؛ ضمن اینکه در حوزه حمل و نقل اقلام غذایی و شوینده و نیز تامین مایحتاج مردم، هیچ گونه تعطیلی یا وقفه ای در کار نیست و هماهنگی های لازم برای ادامه فعالیت این گروه به عمل آمده است.

وی توضیح داد: در سالی که جهش فراوری نامگذاری شده، به طور قطع فراوری کشور با قدرت و قوت ادامه خواهد یافت، این در حالی است که هر گونه وقفه در فراوری تحت تاثیر محدودیت های مرتبط با شیوع کرونا برای اقلام اساسی و مایحتاج ضروری مورد احتیاج مردم، ممنوع خواهد بود؛ بلکه توقف فعالیت ها عمدتا از جنس فعالیت های غیرضروری همچون گردشگری، مسافرت های غیرضرور، کسب و کارها و مغازه هایی است که اقلام غیرضروری عرضه می نمایند؛ در غیر این صورت، عرضه مواد غذایی، شوینده و بهداشتی و نیز خدمات فنی و تعمیراتی خودرو و منزل کما فی سابقه ادامه خواهد یافت.

مدرس خیابانی تاکید نمود: فروشگاه های زنجیره ای و غرف سازمان میادین میوه و تره بار، همچون گذشته به فعالیت خود ادامه می دهند. حمل و نقل بار مرتبط با کالاهای اساسی از بنادر در سراسر کشور بی وقفه و بدون تعطیلی ادامه خواهد یافت.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1431

به "خبرنگاران فراوری، حمل و توزیع کالاهای اساسی بی وقفه ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراوری، حمل و توزیع کالاهای اساسی بی وقفه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید