خبرنگاران سند جامع تصادفات برون و درون شهری خراسان جنوبی آماده شد

به گزارش مجله بای بلاگ، بیرجند - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: سند جامع تصادفات برون و درون شهری استان به صورت مجزا برای تصویب آماده شده است.

خبرنگاران سند جامع تصادفات برون و درون شهری خراسان جنوبی آماده شد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید کمال الدین میرجعفریان در نشست کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان افزود: در جلسه مشترک کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی و شورای هماهنگی ترافیک استان که به ریاست استاندار محترم برگزار گشت، مقرر شد سند جامع تصادفات برون و درون شهری دستگاه های اجرایی استان به صورت مجزا تهیه شود.

وی افزود: با تلاش اعضای کمیسیون سند جامع تصادفات برون و درون شهری دستگاه های اجرایی استان به صورت دو کتابچه آماده شده و قرار است با حضور مقام عالی دولت در استان، به تصویب برسد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: سند جامع درون و برون شهری تصادفات به عنوان یک سند بالادستی با تصویب در کمیته راهبری تصادفات استان، باعث تقویت این شورا خواهد شد که وظایف دستگاه ها در آن به صورت دقیق گنجانده شده است.

وی همچنین به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به برداشتن محدودیت های سفر و مطالبات سفری مردم، احتمالا در ایام تعطیلات عید سعید فطر با پیک سفرهای برون و درون شهری روبرو خواهیم بود که می بایست برنامه ریزی دقیقی در این خصوص صورت پذیرد.

میرجعفریان از دستگاه های اجرایی مرتبط خواست با استناد به آمار ارائه شده و مقایسه آن با آمار کشوری، تحلیل دقیقی از تصادفات در استان ارائه کنند و براساس آن دستگاه های اجرایی با آسیب شناسی دقیق، موجبات کاهش هرچه بیشتر تصادفات را در استان فراهم آورند.

وی گفت: باید علت تصادفات احصا شود و مورد کالبد شکافی دقیق قرار گیرد و براساس آن نقاط ضعف و قوت، ریشه یابی و نواقص به حداقل برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: ارائه تحلیل های تخصصی دستگاه های اجرایی که مبتنی بر کار علمی و عملی باشد ما را به هدف که همان کاهش هرچه بیشتر تصادفات باشد، می رساند.

وی گفت: اجرای پیروز برنامه ها مستلزم انجام آن به صورت مشترک و در یک محیط هم افزای مثبت بین دستگاهی حاصل می شود که آثار و برکات آن در کاهش تصادفات جاده ای دیده می شود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1972

به "خبرنگاران سند جامع تصادفات برون و درون شهری خراسان جنوبی آماده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سند جامع تصادفات برون و درون شهری خراسان جنوبی آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید