خبرنگاران عروسی ایام کرونا در اراک و مرگ مادر شوهر

به گزارش مجله بای بلاگ، اراک - خبرنگاران - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در پی برگزاری یک جشن عروسی در اراک و رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی، عروس و مادر شوهر به کرونا مبتلا شدند و مادر شوهر پس از بستری شدن در بیمارستان امیرالمونین (ع) اراک جان باخت.

خبرنگاران عروسی ایام کرونا در اراک و مرگ مادر شوهر

دکترمحمد جمالیان شامگاه آدینه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: شمار قابل توجهی از میهمانان این جشن عروسی نیز به کرونا مبتلا شده اند که درحال حاضر تعدادی از آنان به دلیل وخامت حال مراحل پیگیری درمانی را در بیمارستان می گذرانند و بستری هستند.

وی گفت: در یک ماه اخیر اغلب افرادی که به دلیل بیماری کرونا برای درمان به بیمارستان های اراک مراجعه داشته اند کسانی بودند که در محیط های شلوغ حضور یافته و از ماسک و شستن مستمر دست ها با آب و صابون غافل بوده اند و یا به نوعی در مراسم سوگ و عروسی شرکت نموده بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شرایط استان مرکزی در موج دوم کرونا هنوز قرمز نیست اما کمترین سهل انگاری غیر قابل جبران خواهد بود و از مردم درخواست می گردد که کمتر در مجامع عمومی حضور یافته و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

وی گفت: برگزاری آیین های عروسی و عبور شبانه کاروان های عروسی در خیابان های اراک در وضعیتی که کشور در موج دوم کرونا قرار گرفته است قابل درک نیست و اگر مردم رعایت نکنند شادی های کوتاهشان به سوگ تبدیل شده و عزیزانشان یکی پس از دیگری پرپر می شوند چرا که کرونا هنوز واکسن و داروی شناخته شده ندارد و تنها سطح مقابله با آن پیشگیری است.

طبق اعلام وزارت بهداشت تا به امروز 12 هزار و 447 نفر در ایران فوت نموده اند و از 252 هزار و 720 مبتلا 215 هزار و 15 نفر بهبودیافته اند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3203

به "خبرنگاران عروسی ایام کرونا در اراک و مرگ مادر شوهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عروسی ایام کرونا در اراک و مرگ مادر شوهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید