خبرنگاران فرماندار شادگان:تعجیل در تامین آب کشت پاییزه لازم است

به گزارش مجله بای بلاگ، آبادان - خبرنگاران - سرپرست فرمانداری شادگان برلزوم تامین سوخت و آب کشت پاییزه کشاورزان این شهرستان تاکید نمود و گفت: با توجه به فرا رسیدن زمان کشت پاییزه در منطقه تعجیل در تامین آب کشاورزی لازم است.

خبرنگاران فرماندار شادگان:تعجیل در تامین آب کشت پاییزه لازم است

به گزارش خبرنگاران، امید صبری پور یکشنبه در نشست شورای کشاورزی شادگان گفت: تامین سوخت و آب کشت پاییزه گندم ،جو و کلزا ، پرداخت تسهیلات بانکی و برطرف مسائل بیمه کشاورزان باید با جدیت از سوی ادارات و دستگاه های ذیربط پیگیری گردد.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به کشاورزان منطقه به عنوان یک اولویت باید مد نظر قرار گیرد گفت: تنها تسهیلات ارزان قیمت می تواند برای بخش کشاورزی شهرستان شادگان پاسخگو باشد براین اساس توجه به این مهم باید به عنوان یک اولویت مورد توجه ادارات مربوطه و بانک های عامل قرار گیرد.

صبری پور توضیح داد: یکی از دغدغه های مهم کشاورزان این شهرستان تامین آب در فصل کشت است که مدیران مربوطه باید تدابیری اتخاذ نمایند که کشاورزان شادگان کشت خود را با آرامش خاطر انجام دهند.

وی از مسوولان دستگاه های متولی خواست در راستای احیای بخش کشاورزی شهرستان شادگان در اختصاص سهمیه آب و افزایش حجم آن به این شهرستان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

شهرستان شادگان در جنوب خوزستان در انتهای حوضه رودخانه مارون و جراحی واقع شده است.

این شهرستان یکی از مراکز کشاورزی قدیم و از تولیدنمایندگان عمده محصولات در خوزستان است که در سال های گذشته با تنش آبی روبه رو بوده است.

شادگان با 57 هزار هکتار اراضی قابل کشت با آب و هوای گرم و مرطوب یکی از مراکز تامین محصولات گرمسیری در استان خوزستان است .گندم، سبزی ، بامیه و خرما از عمده ترین محصولات کشاورزی شادگان به شمار می فرایند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4413

به "خبرنگاران فرماندار شادگان:تعجیل در تامین آب کشت پاییزه لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار شادگان:تعجیل در تامین آب کشت پاییزه لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید