خبر های خوب برای طرفداران استقلال و پرسپولیس خبرنگاران

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: قرار است 2 استادیوم به باشگاه های استقلال و پرسپولیس تهران واگذار کنیم.

خبر های خوب برای طرفداران استقلال و پرسپولیس خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در نشست خبری این سازمان گفت: ما با در اختیار قرار دادن 20 میلیون سانس ورزشی در سال به شهروندان به دنبال ایجاد نشاط و شادابی مردم پایتخت هستیم.

او اضافه نمود: ایستگاه های ورزش شهروندی در پارک های شهر تهران حدود 1200 ایستگاه است که از ساعات اولین صبح فعال است و بیشتر مخاطبان آن بانوان تهران است.

محسنی گفت: فعالیت های سازمان در بخش های مختلف در مناطق 22 گانه شهر تهران به صورت غیر متمرکز از سوی نواحی و مناطق پیگیری می گردد و به دنبال تزریق نشاط و شادابی به شهروندان هستیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: در ایام کرونا با انتشار 200 کلیپ ورزش در خانه به تهرانی ها این پیغام را ارسال می کردیم و 1600 کلیپ ورزش تخصصی هم منتشر نموده ایم.

وی با اشاره به اینکه با شیوع کرونا 3 میلیون مخاطب را از دست داده ایم، گفت: باید این مخاطبان را به گستره ورزش تهران باز می گردانیم و تا امروز 800 هزار نفر با یاری شبکه های اجتماعی برگشته اند.

محسنی ادامه داد: کرونا آسیب هایی به دنبال داشته، اما این سازمان در ایام کرونا چند فرصت جدید خلق کرد. ما مهارت زندگی تمام وقت را در کنار هم نداریم و با شیوع کرونا لازم بود مهارت های فردی خانواده توسعه دهیم و به همین منظور 4 دهکده ورزش در شهر تهران طراحی شده و آماده برون سپاری است که 100 درصد خانواده محور است.

محسنی در ادامه شرح داد: در این مجموعه ها امکان زندگی شبانه روزی برای خانواده ها فراهم را دارند و هیچ وسیله الکترونیکی در این مرکز کار نمی کند و فضا های مهارت های هستند تا یاریی نمایند که ارتباطات خانوادگی مجدداً به خانواده ها یادآوری گردد.

وی در خصوص برنامه های نوروزی شرح داد: برای نوروز 2 دسته برنامه تعریف شده است، نخست برنامه های همیشگی است که حضوری است و بخشی دیگر کرونایی است. مربوط لیگ نوروزی بازی های رایانه ای است که مهمترین لیگ ها گیمر های کشور که دوره پنجم آن با 200 میلیون جوایز از سوی بخش خصوصی برای گیمرها، مسابقه دارت دیپلمات ها به منظور تقویت دیپلماسی شهری برگزار می گردد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران درباره خاتمه واگذاری 2 استادیوم به پرسپولیس و استقلال نیز گفت: از گذشته 2 مجموعه عظیم ورزشی با یک تفاهم نامه در اختیار سرخابی ها قرار گرفته و مذاکره بین وزارت ورزش و شهرداری و شورا انجام گرفته و سازمان املاک دو طرف در حال مذاکره هستند. همچنین وزارت ورزش و جوانان قرار است در ازای واگذاری این 2 استادیوم زمینی را برای توسعه خط 7 به شهرداری تهران ارائه دهد.

وی گفت: ان شاءالله برای هواداران تیم های استقلال و پرسپولیس این خبر خوب را خواهیم داشت که تا سرانجام سال واگذاری این 2 استادیوم انجام گردد. چرا که شهردار تهران طی صحبت هایی با وزیر ورزش شرایط مثبتی را در این زمینه مطرح نموده اند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در خصوص اجاره بهای مجموعه های ورزشی در شرایط کرونا گفت: ریالی بابت اجاره بها در شرایط کرونا دریافت ننموده ایم همچنین در حال حاضر مجموعه های ورزشی ما به غیر از مجموعه های آبی باز و فعال است، ولی به هر حال به دلیل شرایط کرونا میزان استفاده از مجموعه های ورزشی چندان زیاد نیست.

وی از برگزاری نخستین جشنواره عکس شهروندی، ارائه آموزش های تمرین های مهارتی در خانواده، برنامه مشترک تلیوزیونی، کمپ خانواده ورزشی در بوستان های شهری، پویش هر ورزشکار یک درخت اطلاع داد و گفت: همه این برنامه ها ذیل برنامه های تهران 1400 است.

وی ادامه داد: 22 مرکز در 22 منطقه در 4 سطح با فضای 300 تا 2 هزار متری به این منظور طراحی شده است؛ و در این زمینه با پژوهشگاه تربیت بدنی همکاری بسیاری داریم و در حال برگزاری فراخوان برای بخش خصوصی هستیم و باید به 200 مرکز در تهران تبدیل گردد.

محسنی اضافه نمود: یکی سازمان از پایین ترین نرخ خدمات ورزشی در کشور برخوردار است و همه خانواده ها امکان استفاده از خدمات آن را دارند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران همچنین از ارائه خدمات به جامعه 160 هزار نفر جامعه معلولان وجانبازان به صورت ماهیانه اطلاع داد و گفت: رایانه 30 میلیاردی برای ارائه این خدمات ارائه می گردد.

محسنی درباره اعتراض یکی از ورزشکاران پارالمپیک برای امتناع سازمان ورزش شهرداری برای استفاده ورزشکاران از مجموعه های ورزشی گفت: سازمان ملی مقابله با کرونا اجازه استفاده در روز های کرونایی را به ما نداد و ما نیز به ورزشکاران اجازه استفاده نداده ایم.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6411

به "خبر های خوب برای طرفداران استقلال و پرسپولیس خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر های خوب برای طرفداران استقلال و پرسپولیس خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید