خلاص شدن از وسایل اضافی با تکنیک های مرتب سازی

به گزارش مجله بای بلاگ، بهترین تکنیک برای خلاص شدن از وسایل اضافی، به وسیله هر تعداد وسیله ذخیره سازی جذاب است که بتوانید به آن دسترسی پیدا نموده و به یاری آن وسایل را دور از چشم نگه دارید. وسایل آشپزخانه و پخت و پز خود را مرتب کنید. به جای چوب لباسی های سیمی، از چوب لباسی های چوبی در جهت تکنیک های مرتب سازی بهره ببرید.

خلاص شدن از وسایل اضافی با تکنیک های مرتب سازی

تکنیک های مرتب سازی کاربردی

امروز ما به دنبال نکات و تکنیک های مرتب سازی برای خانه های شما هستیم که کاربردی و عملی باشند و شما را نیز از بسیاری وسایل اضافی خلاص نمایند. از یک اتاق به اتاق دیگر، با یکدیگر کشف می کنیم که بهترین راه ها برای استفاده هر چه بهتر از فضایی که با آن کار می کنید، چه چیزهایی هستند!

تکنیک های مرتب سازی ورودی

چیزهایی را که در این منطقه وجود دارند، آنالیز کنید. از آنجا که زندگی روزمره می تواند طاقت فرسا باشد و افراد تمایل به رها کردن وسایل خود در ورودی خانه دارند، وسایلی را آنالیز کنید که خدا می داند چه مدتی است که آنجا هستند! از کلیدهایی که به طور تصادفی رها شده اند تا شارژر گوشی که مدت هاست به دنبال آن هستید، هرگز نمی دانید که در این مرتب سازی به چه چیزهایی برخورد می کنید که در وهله اول نباید آنجا باشند.

از تکنیک های مرتب سازی این است که، یک فضا برای قراردادن این وسایل ایجاد کنید، از یک میز کنار دستی گرفته تا یک قفسه زیبا، فضای خود را با انتخاب یک نقطه و قراردادن وسایل روی آن مرتب کنید. بهتر است از خیر قفسه های باز بگذرید؛ زیرا در ورودی بهتر است وسایل پنهان نگه داشته شوند. به جای آن به سبدهای با درِ بسته، قلاب های آویزانی شیک و سینی های مخصوص نگهداری وسایل فکر کنید.

خرید اینترنتی 41 مدل اسباب بازی گربه با کیفیت + قیمت

تکنیک های مرتب سازی اتاق نشیمن

بهترین راه برای خلاص شدن از وسایل اضافی و تکنیک های مرتب سازی، به وسیله هر تعداد وسیله ذخیره سازی جذاب است که بتوانید به آن دسترسی پیدا نموده و به یاری آن وسایل را دور از چشم نگه دارید.

همه جنبه ها را سازماندهی و مرتب سازی کنید. برای ایجاد یک حس در اتاق نشیمن خود، همه وسایل را در این اتاق آنالیز نموده و کشف کنید که چه چیزی می تواند خارج گردد و چه چیزی باید بماند.

ظاهر و احساس اتاق نشیمن خود را با یک مرتب سازی کامل، تجدید نموده و همه چیز را از جایی به جای دیگر منتقل کنید تا با این تکنیک احساس تازگی در دکوراسیون شما ایجاد گردد.

39 مدل کیسه زباله رولی سایز عظیم و کوچک + خرید اینترنتی

تکنیک های مرتب سازی؛ اتاق ناهارخوری

ایستگاه های غذاخوری و پذیرایی ایجاد کنید. تکنیک میز کوچک یا بوفه به شما یاری می نماید، تا ضمن نمایش وسایل تزیینی روی آن ها، ظروف غذاخوری و وسایل مربوط به غذا را نیز در آن ذخیره کنید.

اگر اتاق ناهارخوری شما یک منطقه چند کاره است، اگر از اتاق غذاخوری خود به عنوان محل کار نیز استفاده می کنید، راه هایی را برای تبدیل اتاق در مواقع لزوم در نظر بگیرید. مثلاً وسایل ذخیره سازی و نقاطی که بتوانید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

آشپزخانه و تکنیک های مرتب سازی

کانتر تمیز و مرتب. دوباره تکنیک ویرایش و مرتب سازی را انجام دهید. خلاص شدن از شر غذاهای منقضی شده و ایجاد سیستمی که پیدا کردن هر آنچه شما احتیاج دارید را آسان تر کند. تکنیک های مرتب سازی مناسب به وسیله کابینت ها و قفسه های نگهداری وسایل خوراکی، نتایج مفیدی خواهد داشت. اگر احتیاجی به حضور وسایل روی کانتر آشپزخانه نیست، یک نقطه اختصاصی برای آن ها پیدا کنید.

وسایل آشپزخانه و پخت و پز خود را مرتب کنید. آشپزخانه شما احتمالاً یک کشو پر از وسایل و ابزارهای عجیب و غریب دارد که ممکن است فقط یک بار از آن ها استفاده نموده باشید. اگر احتیاجی به آن ها نمی بینید، بهتر است از دست آن ها خلاص شوید.

تکنیک های مرتب سازی برای اتاق خواب

مرتب سازی روی میزها. از کمد لباس گرفته تا میزهای شبانه کنار تخت خود، در رابطه با چیزهایی که می توانند در مقابل چشم باشند و ضروری هستند، فکر کنید. به این فکر کنید که چه چیزهایی تزئینی هستند و چه مواردی را می توانید برای دور انداختن در نظر بگیرید. این کار به نوبه خود تکنیک های مرتب سازی شما را آسان تر می سازد.

همانطور که موارد مشابه را با یکدیگر ویرایش و مرتب می کنید، باید وسایل را به گونه ای قرار دهید که در صورت لزوم از آن ها با دستیابی آسان، استفاده کنید.

کمد خود را مرتب سازی کنید. برای دستیابی بهتر به لباس های مورد نظر، در هر فصل به سراغ کمد بروید و در رابطه با وسایل آن تجدیدنظر کنید. فکر کنید که چه چیزی ارزش نگهداری دارد و از چه چیزهایی می توان خلاص شد، تا ضمن استفاده بهتر از لباس های باقی مانده، از فضای بیشتر کمد خود نیز استفاده کنید.

به جای چوب لباسی های سیمی، از چوب لباسی های چوبی در جهت تکنیک های مرتب سازی استفاده کنید. همه چیز را بر اساس رنگ و فصل مرتب کنید تا آماده شدن در صبح، برای شما بی دردسر باشد.

41 مدل بهترین اسباب بازی سگ فانتزی + خرید

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: اتاق
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2256

به "خلاص شدن از وسایل اضافی با تکنیک های مرتب سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاص شدن از وسایل اضافی با تکنیک های مرتب سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید