خلیل زاده: داور کره ای سر استقلال را برید؛ به الاهلی نباختیم، به او باختیم، رمضانی در زمان دربی تصمیم به کناره گیری گرفته بود

به گزارش مجله بای بلاگ، اسماعیل خلیل زاده، سرپرست باشگاه استقلال به انتقاد از قضاوت داور کره ای در دیدار این تیم مقابل الاهلی عربستان پرداخت و سوت های اشتباه او را باعث شکست آبی پوشان دانست.

خلیل زاده: داور کره ای سر استقلال را برید؛ به الاهلی نباختیم، به او باختیم، رمضانی در زمان دربی تصمیم به کناره گیری گرفته بود

اسماعیل خلیل زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست 2 بر یک استقلال مقابل الاهلی عربستان در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: همه دیدند که استقلال با وجود غیبت بازیکنان کلیدی خود بازی خوبی را به نمایش گذاشت. تیم الاهلی سه بار حمله کرد و دو گل زد. داور کره ای نیز گل سالم استقلال را نگرفت تا به نوعی سرمان را ببُرد. استقلال بازی خوبی انجام داد، اما انصاف از سوی داور رعایت نشد.

وی با بیان اینکه قطعا به تصمیمات داوری اعتراض خواهند کرد، اضافه نمود: اعتراض ما تنها به صحنه گل دوم استقلال نیست. این داور در برخی از صحنه ها در جریان بازی علیه استقلال سوت زد. ما امروز به الاهلی نباختیم، بلکه به داوری باختیم و حتماً به AFC اعتراض رسمی خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال با وجود اینکه علی کریمی دچار بیماری آنفلوآنزا شده بود، میلیچ بیمار بود و سایر بازیکنان مصدوم، اما نشان داد که چه با مهره های اصلی و چه غیراصلی، خوب بازی می کند. نمایش استقلال با این شرایط قابل قبول بود و نشان دهنده توانایی سرمربی و کادر فنی تیم است که بازیکنانش را این گونه پرورش داده اند.

خلیل زاده درباره اینکه سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال به دلیل مسائل مدیریتی تصمیم گرفت همراه این تیم به کویت سفر نکند، گفت: من درباره رمضانی صحبت کرده ام و به زودی دلایل جدایی او از تیم تعیین خواهد شد. رمضانی در زمان برگزاری دربی، در هتل به من گفت که به دلایلی کناره گیری می کند، اما هنوز استعفای کتبی نداده است.

وی در مورد زمان بازگشت شیخ دیاباته به تهران گفت: با امیر سلطانی، معاون ورزشی باشگاه صحبت کرده ام و قرار است دیاباته 10 روز دیگر به ایران بازشود.

سرپرست باشگاه استقلال درباره ناراحتی هروویه میلیچ از عدم پرداخت مطالباتش، شرح داد: بحث ناراحتی یا فسخ قرارداد او صحت ندارد و کذب است. من با میلیچ صحبت کرده ام و پولش در تهران پرداخت می شود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 823

به "خلیل زاده: داور کره ای سر استقلال را برید؛ به الاهلی نباختیم، به او باختیم، رمضانی در زمان دربی تصمیم به کناره گیری گرفته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: داور کره ای سر استقلال را برید؛ به الاهلی نباختیم، به او باختیم، رمضانی در زمان دربی تصمیم به کناره گیری گرفته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید