دولت ترامپ معترضان ضد نژادپرستی را می رباید!

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، دولت ترامپ در راستای مقابله با اعتراضات ضدنژادپرستی اقدام به راه اندازی پلیس مخفی و ربودن معترضان کرد.

دولت ترامپ معترضان ضد نژادپرستی را می رباید!

در این ارتباط گفته شده که دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با گماشتن پلیس مخفی در ایالت پورتلند به مقابله با اعتراضات به نژادپرستی در این ایالت رفته است.

از جمله گفته شده در ایالت اورگان از سه روز گذشته پلیس مخفی مشغول گشت زنیِ مخفی با ماشین بدون آرمِ پلیس و بازداشت معترضان به نژادپرستی است.

یکی از معترضان از جمله از بازداشت چند ساعته اش توسط نیروهای ناشناس خبر داده که به مکان نامعلومی او را انتقال داده اند و بعد مشخص شده آنجا در واقع ساختمان دادگاه بوده است.

با این حال دادستان پورتلند، این بازداشت ها را غیر قابل توجیه مطرح نمود.

در حالی که بیش از 45 روز از ماجرای قتل فلوید در شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا می گذرد و از طرفی دیگر تنها حدود 100 روز دیگر تا برگزاری پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زمان باقی است؛ ادامه این اعتراض ها گواه بر این است که معترضان تصمیم دارند تا آنرا بطور جدی تا زمان برگزاری این انتخابات ادامه دهند .

از دید کارشناسان و ناظران داخلی آمریکا، ادامه اعتراض های سراسری در کنار همه گیری ویروس کرونا در این کشور، دو بحران بزرگ دولت دونالد ترامپ به شمار می فرایند که با وجود زمان اندک باقی مانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، در تمدید حضور وی در کاخ سفید تأثیری منفی خواهد داشت .

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3254

به "دولت ترامپ معترضان ضد نژادپرستی را می رباید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت ترامپ معترضان ضد نژادپرستی را می رباید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید