رسیدن به خط قرمز کرونا در گرمسار و مهدیشهر

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: شهرستان های مهدیشهر و گرمسار در شرایط قرمز، سمنان، آرادان و دامغان نارنجی و سرخه در شرایط زرد کرونا قرار گرفتند.

رسیدن به خط قرمز کرونا در گرمسار و مهدیشهر

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرنگاران، نوید دانایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: فرایند بستری های بیماران مبتلا یا مشکوک به ویروس کرونا در هفته های اخیر افزایش یافته و این امر نگران کننده است.

  • سمنان | مهدیشهر در شرایط قرمز کرونا قرار گرفت

او اضافه نمود: رعایت دستورها و برنامه های بهداشتی از سوی شهفرایندان در فروردین امسال به 90 درصد رسید که این امر سبب کاهش مراجعات در سرانجام اردیبهشت و اوایل خرداد امسال به بیمارستان ها شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ادامه داد: توجه نکردن به دستورالعمل های بهداشتی شهفرایندان و نیز برگزاری مراسم های عزا و عروسی منجر به افزایش آمار مراجعه کنندگان مشکوک یا مبتلا به بیماری کرونا در هفته های اخیر به بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه شده است.

دانایی با تاکید بر لزوم ایجاد محدودیت ها برای گذر از این شرایط، بیان نمود: به ادارات و نیز بخش های خصوصی برای ممانعت از ورود افراد مبتلا به کرونا ابلاغیه صادر شود.

او ابراز کرد: وضع محدودیت های سختگیرانه در مناطق قرمز و نارنجی به منظور جلوگیری از شیوع و مهار ویروس کرونا لازم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به خستگی و فرسودگی کادر پزشکی و درمانی در این مدت اشاره و گفت: تخت های بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه آماده بستری افراد مشکوک و مبتلایان بیماری کروناست، اما با طولانی شدن زمان، بستری بیماران مزمن غیرکرونایی در این بیمارستان ها کار را سخت می کند.

دانایی اظهار کرد: در حال حاضر، 90 نفر مشکوک به بیماری کرونا در سه بیمارستان معتمدی گرمسار، ولایت دامغان و کوثر سمنان بستری و تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بیان نمود: 760 مبتلای قطعی به کرونا از زمان شیوع ویروس تا به امروز در مناطق تحت پوشش این دانشگاه ثبت شده است.

استان سمنان 2 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را دارد که دانشگاه اول شهرستان های سمنان، سرخه، دامغان، مهدیشهر، آرادان و گرمسار و دانشگاه دوم شهرستان های شاهرود و میامی را تحت پوشش دارد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3182

به "رسیدن به خط قرمز کرونا در گرمسار و مهدیشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدن به خط قرمز کرونا در گرمسار و مهدیشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید