زره پوش های ارتش آمریکا بعد از 50 سال به روز شد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، این اولین به روزرسانی جدی زره پوش های ارتش آمریکا از زمان جنگ ویتنام در دهه 70 به این سو است. در 5 دهه اخیر ارتش آمریکا به طور عمده از زره پوش های M113 استفاده کرده و تنها برخی بخش های آنها را به طور موردی به روز کرده است.

زره پوش های ارتش آمریکا بعد از 50 سال به روز شد

زره پوش های جدید که AMPV نام دارند، در پنج مدل مختلف با امکانات متفاوت تولید می شوند و قرار است 450 دستگاه از آنها تولید شده و به ارتش آمریکا تحویل داده شود.

یک نوع از این زره پوش ها از فناوری ویژه ماهواره ای برای کنترل دیگر زره پوش ها و انتقال فرامین مختلف به آنها استفاده می کند. مدل دیگر کارکرد عمومی دارد و برای حمل و نقل نیرو، انتقال تجهیزات و گشت زنی استفاده می شود. مدل سوم برای پشتیبانی توپخانه ای به کار می رود. مدل چهارم از سرعت حرکت بالاتری برای انتقال تجهیزات پزشکی و زخمی شدگان برخوردار است و مدل پنجم مجهز به امکانات اتاق عمل برای مداوای سریع سربازان مجروح است.

تمامی این 5 مدل زره پوش مجهز به تجهیزات پیشرفته الکترونیک و ژنراتور تولید برق هستند و قاب های پوششی زرهی برای دفع کلاهک های انفجاری و محافظت در برابر مین های کنارجاده ای نیز برای این زره پوش ها در نظر گرفته شده است. قابلیت ارتباط سریع با شبکه های مخابراتی و دید وسیع برای راننده از جمله دیگر امکانات زره پوش های مذکور است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4108

به "زره پوش های ارتش آمریکا بعد از 50 سال به روز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زره پوش های ارتش آمریکا بعد از 50 سال به روز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید