زمان و نحوه ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی پیغام نوراعلام شد

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیغام نور گفت: سی و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیغام نوردر بازه 5 لغایت 15 شهریورماه امسال به صورت الکترونیکی در مراکز اصفهان، تبریز، تهران جنوب، مشهد و شیراز برگزار می گردد.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی پیغام نوراعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور ، بهنوش سلیم بهرامی رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیغام نور گفت: سی و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیغام نوردر بازه 5 لغایت 15 شهریورماه امسال بنا به اعلام رسمی شرایط شیوع بیماری کرونا توسط ستاد ملی این بیماری، به صورت حضوری و الکترونیکی ویا به صورت برخط و غیرحضوری با نظارت ویژه مرکز آزمون، در مراکز اصفهان، تبریز، تهران جنوب، مشهد و شیراز برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: متقاضیان شرکت در این آزمون از 8 لغایت 31 مردادماه امسال فرصت دارند به صورت الکترونیکی و به وسیله پرتال دانشگاه پیغام نور - مرکز سنجش و آزمون https://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام نمایند.

سلیم بهرامی با بیان اینکه زمان دریافت کارت آزمون از اول تا 15 شهریورماه است، توضیح داد:

هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی و به وسیله سایت پرداخت گردد و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و به وسیله شعب پرداخت ننمایند همچنین متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا برطرف مسائل احتمالی می توانند با شماره تلفن 22458297-021 تماس حاصل نمایند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3506

به "زمان و نحوه ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی پیغام نوراعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان و نحوه ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی پیغام نوراعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید