سرمربی شهرداری سیرجان: یک بلاتکلیفی تمام و بلاتکلیفی دیگری آغاز شد!

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: با سرانجام لیگ برتر بانوان، یک بلاتکلیفی تمام و بلاتکلیفی دیگری آغاز شده که خیلی مهمتر است.

سرمربی شهرداری سیرجان: یک بلاتکلیفی تمام و بلاتکلیفی دیگری آغاز شد!

مریم جهان نجاتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: از کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال خواهشمندیم هر چه سریع تر با گذاشتن جلسه ای تکلیف تیم ها برای لیگ 99 را مشخص کنند، چون بلاتکلیفی هستیم.

وی افزود: از سوم اسفند ماه تا به امروز همه تیم ها و کسانی که هزینه اسکان می دادند، تازه تکلیف شان مشخص شد که دیگر هزینه اسکان ندهند، در صورتی که می توانستیم از سوم اسفند ماه تصمیم گیری کنیم. این در حالی است که والیبال بانوان برنامه هایی را برای مهر ماه اعلام کرده و سه جلسه هماهنگی هم برای برگزاری همین مسابقات گذاشته است. آیا فدراسیون فوتبال با این عظمت و خیل عظیم هوادار نباید سریع تر تصمیم گیری کند؟

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان با تاکید بر اینکه بلاتکلیفی دوم تیم های باشگاهی شروع شده است، گفت: الان یک بلاتکلیفی تمام و بلاتکلیفی دیگری شروع شده است. حالا می خواهیم چه کاری انجام بدهیم؟ لیگ برتر سال 98 که مشخص بود. اگر منطقی نگاه می کردیم، به این نتیجه می رسیدیم که برگزار نشدن لیگ به نفع همه است اما بلاتکیفی بعدی خیلی مهمتر است، اینکه تصمیم ما برای شروع لیگ بعدی چیست؟ باید سریع این مسئله را اعلام کنند.

جهان نجاتی درباره ادامه همکاری با تیم شهرداری سیرجان بیان نمود: بازیکنان مان را حفظ کرده ایم. طبق صحبتی که برای تسویه حساب بازیکنان انجام دادیم، بازیکنانی که در تیم بودند را حفظ کردیم و منتظر این نامه بودیم که بتوانیم برای لیگ جدید اقدام کرده و اجازه صحبت با بازیکنان تیم های دیگر را داشته باشیم که خوشبختانه نامه انتها لیگ برتر فوتبال بانوان آمده است اما تکلیف تیم ها چه می شود و قرار است چه زمانی مسابقات برگزار شود؟ واقعا از مسئولان فدراسیون می خواهم ما را از این بلاتکلیفی دوم که خیلی آزار دهنده تر است، خارج و کمک کنند تا سریع تر تصمیم گیری کنیم.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3275

به "سرمربی شهرداری سیرجان: یک بلاتکلیفی تمام و بلاتکلیفی دیگری آغاز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی شهرداری سیرجان: یک بلاتکلیفی تمام و بلاتکلیفی دیگری آغاز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید