سقوط هواپیمای روسیه در مصر، تروریستی بود: مسکو تایید کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، سازمان امنیت فدرال روسیه تایید کرد، هواپیمای مسافربری روسیه بر فراز صحرای سینا بر اثر انفجار بمب سقوط کرده و سقوط هواپیما یک اقدام تروریستی بوده است.

سقوط هواپیمای روسیه در مصر، تروریستی بود: مسکو تایید کرد

به گزارش خبرگزاری رویترز، الکساندر بورتنیکوف، مدیر سرویس امنیت فدرال روسیه به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور گفت آثاری از مواد منفجره در لاشه هواپیما پیدا شده و انفجار ناشی از بمب در داخل هواپیما بوده است. وی تاکید کرد: ما می توانیم اعلام کنیم که سقوط این هواپیما در سینای مصر یک حمله تروریستی بوده و مواد منفجره در بقایای این هواپیما یافت شده است. بورتنیکوف با اعلام جزئیات سقوط هواپیما در صحرای سینای مصر، گفت:

این سقوط نتیجه یک اقدام تروریستی بوده است. طی پرواز یک بمب دست ساز با قدرت 1/5 کیلو تی ان تی منفجر شده و در نتیجه هواپیما در هوا منفجر شده است.پوتین نیز قول داد که عاملان این حمله را یافته و به مجازات خواهد رساند. وی گفت:اقدام نظامی ما نه تنها در سوریه ادامه می یابد بلکه تقویت خواهد شد تا تروریست ها دریابند که مجازات گریزناپذیر است. این اولین بار نیست که روسیه با جنایت تروریستی وحشتناکی روبرو شده است. ما هیچ چیز را فراموش نمی کنیم، کشتن شهروندان ما در سینا از خونین ترین جنایات از نظر تعداد تلفات است.مقام های روسیه گفتند جایزه ای معادل 50 میلیون دلار به هر کسی که اطلاعاتی درباره عاملان انفجار این هواپیما داشته باشد می دهند. مرکز اطلاع رسانی سرویس امنیت فدرال روسیه گفت:این سرویس از مردم روسیه و جامعه بین المللی می خواهد برای شناسایی تروریست ها کمک کنند. برای اطلاعات منجر به دستگیری تروریست ها جایزه ای 50 میلیون دلاری پرداخت خواهد شد.پیش تر داعش مسئولیت سرنگونی این هواپیمای مسافربری ایرباس روسیه را بر فراز صحرای سینا با بیش از 220 سرنشین بر عهده گرفته بود. منبع: ایسنا

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: کجارو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 765

به "سقوط هواپیمای روسیه در مصر، تروریستی بود: مسکو تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط هواپیمای روسیه در مصر، تروریستی بود: مسکو تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید