سهرابی : داوران بازی فولاد - استقلال را انتخاب کردیم اما منتظر نتایج تست ها هستیم

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت اسامی داوران بازی های روزهای چهارشنبه و پنجشنبه لیگ های برتر و دسته اول فوتبال تعیین شده، اما اعلام آن منوط به منفی شدن تست این داوران است.

سهرابی : داوران بازی فولاد - استقلال را انتخاب کردیم اما منتظر نتایج تست ها هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا سهرابی درباره سمینار یک روزه داوران فوتبال گفت: از رسانه ها و صداوسیما تشکر می کنم که همیشه با ما همکاری می کنند و وقتی از آنها می خواهیم مسئله ای را باز نکنند تا دردسری درست نشود، با ما همکاری لازم را دارند. وقتی یک تیم می خواهد تست کرونا بدهد، حداکثر 30 نفر در تست شرکت می کنند. ما برای لیگ برتر، لیگ دسته اول و چند دیدار پلی آف فوتسال آقایان و بانوان، 362 داور، کمک داور و ناظر داشتیم که در تست کرونا شرکت کنند.

وی با بیان اینکه تعدادی از داوران روز گذشته (یکشنبه) و تعدادی هم امروز تست دادند، گفت: همکاری سنگینی میان سازمان لیگ فوتبال، ایفمارک و کمیته پزشکی ما بود تا در مراکز استان ها از داوران تست بگیریم. در مراحل بعدی تا 70 داور باید تست کرونا بدهند و خود افراد هم باید بهداشت را رعایت کنند.

رئیس دپارتمان داوری در ادامه افزود: اگر الان تست بدهید، شرایط شما تا الان تعیین می شود و معلوم نیست فردا کرونا دارید یا خیر. مراعات بهترین راه است و ما پروتکل های بهداشتی را در کلاس رعایت می کنیم. تلاش می کنیم زندگی عادی با فوتبال خوب و شاداب و روحیه ای خوب داشته باشیم.

سهرابی درباره زمان اعلام نتایج تست ها شرح داد: ما ساعت 18 امروز برای داوران، تمرین روی چمن را تدارک دیدیم تا شرایط جسمانی داوران را بسنجیم. به ما قول دادند تا قبل از آن یعنی تا ساعت 17 نتایج را به ما اعلام کنند. اگر خدای نا کرده تست کسی مثبت باشد، از سایر افراد جدا می شود.

وی راجع به زمان اعلام اسامی داوران دیدارهای لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما داوران دیدارهای روزهای چهارشنبه (فولاد و استقلال) لیگ برتر و پنجشنبه لیگ دسته اول را انتخاب کردیم و منتظر پاسخ تست ها هستیم. تست داوران شهرستانی هم روزهای دوشنبه تا چهارشنبه گرفته می شود که اگر نتایج منفی باشد، چیدمان داوران بازی های یکشنبه یا دوشنبه را اعلام می کنیم.

رئیس دپارتمان داوری در مورد تست گیری از داوران کرونایی فوتبال اظهار داشت: ما ابتدا تست PCR می گیریم و شرایط داوران مرتباً با موارد پزشکی کنترل می شود. اگر نیاز به تست مجدد باشد، این کار انجام خواهد شد.

سهرابی درباره سمت عباس راکی داور فوتبال کشورمان در هیئت فوتبال استان خوزستان و اینکه چرا او به سمینار داوران دعوت شد، گفت: مطابق قانون، هیچ داوری نباید سمتی داشته باشد و اگر فدراسیون فوتبال بگوید داوری حکم دارد، او را دعوت نمی کنیم. برخی از داوران به هیئت های فوتبال استان های خود، بدون دریافت سمت کمک می کنند. تا به امروز چیزی به ما ابلاغ نکردند و اگر یک داور حکمی گرفته، باید بازنشستگی خود را اعلام کند. حکمی برای این داور صادر نشده است و احتمالاً از او خواستند که فقط کمک کند.

وی در مورد اینکه حکم راکی توسط هیئت فوتبال استان خوزستان صادر شده است، گفت: اگر این گونه باشد، این داور نمی تواند قضاوت کند. من استعلام گرفتم و چنین چیزی نیست. شاید نامه واقعی نباشد، اما اگر حکم انتصاب قطعی او به دستم برسد، از این داور در مسابقات استفاده نمی کنیم. یک داور می خواست در سمت دبیری یک هیئت فوتبال فعالیت کند که به او گفتم امکان پذیر نیست و ما از تو استفاده نمی کنیم. داوران از لحاظ تحصیلات و توانایی، افرادی فرهیخته هستند و به هیئت های فوتبال کمک می کنند.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال درباره شرایط علیرضا فغانی شرح داد: او خیلی خوب است و در اینستاگرام، برنامه تمرینی خود را منتشر می کند. امیدوارم فغانی هر جا هست، سالم باشد و برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2756

به "سهرابی : داوران بازی فولاد - استقلال را انتخاب کردیم اما منتظر نتایج تست ها هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابی : داوران بازی فولاد - استقلال را انتخاب کردیم اما منتظر نتایج تست ها هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید