عجیب ترین تصاویر از مسافران زمان در طول تاریخ

به گزارش مجله بای بلاگ، هر از چندگاهی یک تصویر در فضای مجازی منتشر می شود که به نظر عجیب می آید؛ تصاویری که براساس ادعای مردم، یک مسافر زمان را در جایی که نباید آنجا باشد، نشان می دهند. انگار که این مسافر زمان به وسیله دستگاهی پیشرفته سفر در زمان را تجربه و در این تصویر جا خوش کرده است. اما، آیا این تصاویر واقعیت دارند یا تنها تخیلات ما انسان ها بوده که سعی دارد به تفسیر این تصاویر خارق العاده بپردازد؟! با ما همراه شوید تا تصاویری دیدنی از مسافران زمان را ببینیم.

عجیب ترین تصاویر از مسافران زمان در طول تاریخ

مسافر زمان خوش تیپ

تصویر زیر در سال 1941 و مراسم افتتاح دوباره پل ساوث فورک South Fork گرفته شد. اگر با دقت به این تصویر نگاه کنید، در سمت راست می توانید مرد خوش تیپی را ببینید که لباس هایی مدرن پوشیده و عینک اسپورت به چشم زده است؛ آن هم در زمانیکه همه مردان کلاه به سر داشتند و کت های شیک و رسمی می پوشیدند. بسیاری عقیده دارند که این مرد، یکی از مسافران زمان بوده که از آینده به این دوره خاص قدم گذاشته است. اما، برخی دیگر ادعا می کنند که این مرد سلیقه ای جلوتر از سایرین در مد داشته و از این سلیقه و تفکر خاص در پوششش استفاده کرده است.

جشن های جام دنیای

تصویر زیر مربوط به جام دنیای فوتبال در سال 1962 است. اگر با دقت به این تصویر مسافران زمان نگاه کنید، در مرکز بخش پایینی تصویر می توانید کسی را ببینید که انگار یک گوشی تلفن همراه در دست گرفته و در حال عکس انداختن از این رویداد است. آیا این شخص هم می تواند یکی از مسافران زمان باشد؟! اینکه فکر کنیم کسی از آینده با یک گوشی تلفن همراه تاشو به آن سال سفر کرده است، بسیار عجیب به نظر می رسد اما، نکته جالب اینجاست که این گوشی های تاشو دوباره در حال مد شدن بوده و ما از هم اکنون می دانیم که در آینده تعداد بسیار زیادی از آنها را خواهیم دید.

مسافر زمان با موهای سبک موهوک

این تصویر از سال 1905 وقایع عادی و روزمره این بخش از دنیا در آن زمان خاص را نشان می دهد؛ از جمله کارگران و کشتی هایی که کالاهای خاصی را برای تحویل آورده اند. اما، اگر به سمت چپ این تصویر نگاه کنید، در نزدیکی کشتی مردی را می بینید که پیراهن سفید به تن دارد و موهایش را به سبک موهوک کوتاه کرده است؛ یک مدل موی بسیار غیرمعمول برای آن زمان و شاید اثبات اینکه با یک مسافر زمان طرف هستیم؛ مسافری که از آینده به این دوره زمانی سفر کرده و با این مدل موی عجیب در تصویر ثبت شد.

سیاهی لشکر فیلم

تکه ای از یکی از فیلم های صامت چارلی چاپلین که در سال 1928 ساخته شده است و سیرک نام دارد، زنی را در لباس و کلاه مشکی نشان می دهد که در حال صحبت کردن با گوشی همراه در پشت صحنه است. این ایده که کسی در دهه 1920 می توانست با گوشی همراه صحبت کند، بسیار نامحتمل به نظر می رسد. آیا بنظر شما این تصویر می تواند اثبات سفر در زمان باشد؟!

تندیس فضانورد باستانی

در سالامانکا Salamanca کلیسایی با چندین تندیس وجود داشته که بر اضلاع مختلفش کنده کاری شده اند. یکی از این تندیس ها شبیه به فضانوردان امروزی به نظر می رسد. اگر قدمت این کلیسا و ساختش را در نظر بگیریم، بسیاری از افراد اینگونه نتیجه گیری می کنند که این تصویر اثبات این حقیقت است که مسافران زمان از آینده به آن سال خاص سفر کردند. اما، حقیقت اصلی این است که این فضانورد توسط هنرمند معاصر جرونیمو گارسیا دو کینونس Jerónimo García de Quiñones در سال 1992 و در طول بازسازی به آن اضافه شد.

سلبریتی هایی که در زمان سفر کرده اند

کار جالبی که این روزها بین مردم مد شد، پیدا کردن افرادی است که به مردم دوره ای از گذشته ها شباهت دارند. آیا این شباهت ها اتفاقی هستند یا اثباتی بر این نکته اند که سفر در زمان یک امر ممکن است؟ آیا این سلبریتی ها در قرن دیگری هم به طور همزمان زندگی می کنند؟! در این تصویر رهبر انقلابی مارکسیست لنینیست به نام ماهیر کایان Mahir Cayan را می بینید که در سال 1946 بدنیا آمد و در سال 1972 از دنیا رفت. در کنار آن تصویر ستاره تلویزیونی آمریکا، جیمی فلن Jimmy Fallon را می بینید که به شدت به این رهبر انقلابی شبیه است.

مردی با گوشی تلفن همراه

برخی ادعا می کنند این نقاشی رنگ روغن اثر پیتر دو هوخ Pieter de Hooch که در سال 1670 خلق شد، مردی را با یک گوشی تلفن همراه در دست نشان می دهد. باور کردن این موضوع، آن هم در دوره ای که داشتن چنین چیزی احتمالا به سوزانده شدن در معرض عموم منجر می شد، کاملا باورنکردنی به نظر می رسد. توضیح این تصویر اینگونه است که این مرد جوان یک نامه رسان بوده و یک نامه در دست دارد، نه گوشی تلفن همراه. اما اینکه اجازه دهیم تخیلات ما هر از چندگاهی به خود پرواز بدهند، جالب است.

کفش های آدیداس یک مومیایی

چند سال پیش، یک مومیایی متعلق به دوران باستان توسط باستان شناسانی که در مغولستان فعالیت می کردند، از زیر خاک بیرون آمد. در آن زمان گفته شد که پاپوش های عجیبی این مومیایی به شدت به نوعی از کفش های کتانی آدیداس شباهت دارند. آیا این هم گواهی بر سفر در زمان است؟! تحقیقات در مورد این بدن مومیایی شده نشان دادند که قدمت آن به 1100 سال پیش باز می شود. این به معنی سفر به اعماق گذشته است. خاکبرداری بیشتر در آن نقطه نشان داد که آن زن به احتمال بسیار زیاد یک دوزنده ترک بود و این می تواند توضیحی برای آن پاپوش های عالی باشد. وسایلی که از این زن کشف شدند، یک کیف بسیار قدیمی دوران باستان، یک آینه، یک شانه، یک چاقو و برخی چیزهای دیگر بودند. اما، هیچ گوشی تلفن همراهی در کار نبود.

موج سواری در زمان

این تصویر به 100 سال پیش مربوط می شود و عده ای از کانادایی های خوش تیپ را به صورت نشسته روی یک تپه نشان می دهد. در سمت چپ تصویر، مرد جوانی با یک تیشرت، شلوارک و موهای پریشان نشسته است. بدلیل غیرمعمول بودن ظاهر و لباس های این جوان، همه به سرعت تصور می کنند که او یک مسافر زمان است و از آینده به این دوران سفر کرده بود. برخی هم می گویند بنظر می آید افراد حاضر در این تصویر از ظاهر این جوان شوکه شده اند. حتی زنی در سمت راست وجود دارد که در حال اشاره کردن به سمت اوست. آیا این هم نشانه ای از سفر در زمان هست؟!

مسافر زمان در ریکیاویک زمان جنگ

این تصویر ظاهرا مرکز شهر ریکیاویک Reykjavík در سال 1943 را به نمایش می گذارد. در دوره جنگ، سربازان و ملوانان را می توان در همه جای خیابان و در میان مردم معمولی دید. اما، مردی که در تصویر دور صورتش خط کشیده شده است، بنظر می رسد که یک گوشی تلفن همراه در دست دارد. اینطور که معلوم است تعداد تصویرهای مسافران زمان که گوشی همراه در دست دارند، فقط به چند تصویر محدود نمی شوند. این مرد با چه کسی صحبت می کند و چگونه در آن دوره این کار را انجام می دهد و اگر یک مسافر زمان بحساب می آید، چرا به برلین نرفته و برای ترور هیتلر تلاش نکرده است؟!

پایکوبی سرباز جنگ دنیای دوم

در این تصویر، یک سرباز جوان در حال انجام پایکوبی داب دیده می شود؛ حرکتی که در حدود سال 2014 بسیار محبوب شد. البته اینطور که گفته می شود، این تصویر ربطی به مسافران زمان ندارد بلکه، فقط تصویری از چند بازیگر از فیلم دانکرک Dunkirk ساخته سال 2017 است. این نکته که بیشتر سربازان در این تصویر در حال لبخند زدن هستند نیز می تواند گویای جدید بودن آن باشد. اما، در نهایت باید این سوال را پرسید که آیا تا به امروز انسانها توانسته اند در زمان سفر کنند و آیا مدرکی برای اثبات این سفرها وجود دارد یا خیر؟!

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: همگردی
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3055

به "عجیب ترین تصاویر از مسافران زمان در طول تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین تصاویر از مسافران زمان در طول تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید