عراق، هشدار درباره سوءاستفاده آمریکا و عربستان از سکوت دولت عراق برای اجرای پروژه هایشان

به گزارش مجله بای بلاگ، یک تحلیلگر سیاسی عراق با انتقاد از عدم واکنش رسمی و قاطع دولت در برابر تجاوزات آمریکا و عربستان در این کشور تأکید کرد که آنها از این سکوت دولت برای اجرای پروژه های خودشان در عراق سوءاستفاده می نمایند.

عراق، هشدار درباره سوءاستفاده آمریکا و عربستان از سکوت دولت عراق برای اجرای پروژه هایشان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، صباح الطائی تحلیلگر سیاسی عراق امروز دوشنبه طی گفتگویی با المعلومه گفت که آمریکا و عربستان از سکوت دولت عراق برای اجرای پروژه های خود در این کشور سوءاستفاده می نمایند که نمونه آن اهانت وقیحانه ریاض به مرجعیت عالی شیعیان و مانور نظامی غیرقانونی سفارت آمریکا بود.

الطائی ادامه داد: سکوت دولت در برابر این تجاوزات به معنای رضایت آن از اقدامات دولت آمریکا و ادامه ورود سلاح های آمریکایی به کشور و استفاده از آنها در مرکز بغداد و مقابل چشمان دولت است، این نشان می دهد که واشنگتن برای استفاده از این سلاح ها در بغداد چراغ سبز دریافت نموده است.

وی اضافه نمود: مجلس باید با دولت تشکیل جلسه دهد و درباره سکوت آن در برابر اهانت رسانه سعودی علیه مرجعیت و تجاوزات آمریکا ضد حاکمیت عراق از دولت شرح بخواهد و آن را مجبور کند مصوبه مجلس در اخراج نیروهای آمریکایی را اجرا کند.

تحلیلگر سیاسی عراق توضیح داد: اگر دولت با همین روش به فعالیت های خود ادامه دهد قطعاً عمر کوتاهی خواهد داشت؛ زیرا این فتنه جدیدی که از مقابل منطقه سبز بغداد شروع شده است در صورت عدم انجام اقداماتی برای بازگرداندن هیبت و حاکمیت عراق مجدداً تکرار خواهد شد و سوءاستفاد ه های آمریکا و هم پیمانش عربستان ادامه می یابد.

+

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3072

به "عراق، هشدار درباره سوءاستفاده آمریکا و عربستان از سکوت دولت عراق برای اجرای پروژه هایشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، هشدار درباره سوءاستفاده آمریکا و عربستان از سکوت دولت عراق برای اجرای پروژه هایشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید