عضو پیشنهادی مدیرعاملی و مدیریت استقلال در تمرین پرسپولیس

به گزارش مجله بای بلاگ، شاهین رحمانی، عضو پیشنهادی هیات مدیره استقلال به وزارت ورزش برای مدیرعاملی و حضور در جمع هیات مدیره جدید استقلال در تمرین پرسپولیس در دوحه حاضر شد

عضو پیشنهادی مدیرعاملی و مدیریت استقلال در تمرین پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاهین رحمانی، افسر امنیتی ایرانی AFC با حضور در محل تمرین پرسپولیس با سرمربی، اعصای کادر فنی، معاون اجرایی و مسئولان باشگاه برای دقایقی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، شاهین رحمانی، سردبیر سابق ایران ورزشی و بخش فارسی سایت کنفدراسیون که اکنون در کمیته مسابقات و به عنوان افسر امنیت ایرانی AFC فعالیت دارد و یکی از نماینده های فعال و موثر کنفدراسیون در امر بازی های شرق آسیا و فینال بوده، حدود یک ماهی است که در دوحه به سر می برد و با حضور در محل تمرین سرخ پوشان درباره مسائل مختلف با پرسپولیسی ها صحبت کرد.

رحمانی که چندی قبل از سوی هیات مدیره باشگاه استقلال به وزارت ورزش برای مدیرعاملی و حضور در هیات مدیره این باشگاه معرفی شده بود، طی چند هفته اخیر برای حل مسائل معمول باشگاه پرسپولیس کوشش زیادی از خود نشان داده است.

هماهنگی های نظیر صدور آی دی کارت مدیران باشگاه، تجهیز مناسب محل اردوی سرخ پوشان، هماهنگی برای برگزاری تمرین پرسپولیس در ساعات مدنظر یحیی گل محمدی و همین طور معرفی زمین های مناسب تمرینی و زمان های استفاده از سالن بدنسازی و. از عمده کار هایی بوده که شاهین رحمانی به عنوان عضو ایرانی AFC انجام داد و ابراهیم شکوری و یحیی گل محمدی نیز به همین دلیل از او تقدیر و تشکر کردند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5403

به "عضو پیشنهادی مدیرعاملی و مدیریت استقلال در تمرین پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو پیشنهادی مدیرعاملی و مدیریت استقلال در تمرین پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید