فارس من، شهریه خوابگاه های دانشگاه ها با شرایط کرونا دریافت می گردد؟

به گزارش مجله بای بلاگ، بعضی کاربران پرسیده اند که چرا شهریه خوابگاه دانشگاه ها باوجود کرونا دریافت می گردد؟ پیگیری در این باره نشان می دهد که دانشجوها در نیمسال دوم بابت روزهایی که در خوابگاه بودند، اجاره پرداخت می نمایند و دانشجویان خوابگاه غیردولتی هم بابت هر روز تاخیر در تخلیه، هزینه می پردازند.

فارس من، شهریه خوابگاه های دانشگاه ها با شرایط کرونا دریافت می گردد؟

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس من پرسیده اند که چرا شهریه خوابگاه های دانشگاه ها با شرایط کرونا دریافت می گردد؟

بعضی هم خواهان کاهش هزینه خوابگاه های دانشجویی برای ترم جاری شده اند.

این کاربران نوشته اند که: با توجه به تعطیلی دانشگاه ها و تخلیه خوابگاه های دانشجویی پس از شیوع ویروس کرونا، بعضی از خوابگاه ها اقدام به دریافت شهریه نموده اند که کاملاً غیرمنصفانه و بر علیه حق دانشجوست. گفتنی است که در صورت عدم پرداخت این مبلغ، به دانشجو اجازه دریافت وسایل و اسباب شخصی داده نمی گردد. این درخواست به امید مطالبه حقوق دانشجویان تشکیل شده است.

دانشجویان خوابگاه های غیردولتی بابت هر روز تاخیر در تخلیه، هزینه تاخیر می پردازند

در آخرین پیگیری، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این باره، شرح داد: دانشجویان از اجاره بهای خوابگاه ها در نیمسال دوم معاف شدند و مقرر شد که دانشجویان به ازای روزهایی که در خوابگاه بوده اند، اجاره پرداخت نمایند.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: دانشجویان ساکن خوابگاه های غیر دولتی به نسبت زمانی که دیر خوابگاه را تخلیه نمایند، هزینه تاخیر می پردازند.

وی یادآور شد: از بین دانشجویانی که در خوابگاه های غیردولتی ساکن بوده اند، 13 هزار دانشجو برای بازگرداندن اجاره شناسایی شده اند که البته صندوق رفاه دانشجویان برای بازگرداندن مبالغ اجاره این خوابگاه ها به دانشجوها با صاحبان خوابگاه مساعدت می نماید.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2823

به "فارس من، شهریه خوابگاه های دانشگاه ها با شرایط کرونا دریافت می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، شهریه خوابگاه های دانشگاه ها با شرایط کرونا دریافت می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید