قالیباف: مردم باید بدانند که پروژه های شهرشان چه وقت تکمیل می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس مجلس شورای اسلامی بر اهمیت آنالیز پروژه های استان خوزستان و کوشش برای بهره برداری از آنها تاکید نمود و گفت: وظیفه نخست مجلس نظارت دقیق بر پروژه ها، کارها و اعتبارات است و مردم باید بدانند که پروژه های شهرستان شان در چه وضعیتی واقع شده است و چه وقت تکمیل می گردد.

قالیباف: مردم باید بدانند که پروژه های شهرشان چه وقت تکمیل می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف صبح امروز (سه شنبه 11 شهریور) در گلزار شهدای شهر آبادان در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف نظارت میدانی بر حوزه های انتخابیه نمایندگان استان خوزستان گفت: نخست باید از شهدای گرانقدر خوزستان به ویژه شهرستان های آبادان و خرمشهر یاد کنیم. این دو شهر نگین دفاع مقدس هستند و من مظلومیت های سال های 59 و 60 این دو شهر را به خاطر دارم. حال امیدوارم با همان روحیه جهادی آن موقع بتوانیم با کوشش و کار جدی که در حقیقت توقع شهدا از ما است، مسائل استان را حل کنیم.

وی ادامه داد: عزیزی در اسکله آبادان به من می گفت که اگر واقعا خوزستان دین خود را ادا نموده و حقی دارد، چرا حق آن را ادا نمی کنید؟ قطعاً این حرف، حرف بجا و حقی است و مطمئناً و ان شاءالله با همان روحیه این مسائل را دنبال می کنیم.

قالیباف اضافه کرد: حضور در استان خوزستان همراه با روسای کمیسیون ها و نمایندگان استان، اولین نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی است، حال وظیفه نخست خودمان را نظارت دقیق بر پروژه ها، کارها و اعتبارات می دانیم و حق مردم است که بدانند که پروژه های شهرستانشان در چه وضعیتی قرار گرفته است و چه وقت تکمیل می گردد.

وی با بیان این که در آستانه آنالیز لایحه بودجه سال 1400 و برنامه هفتم توسعه در مجلس قرار داریم، تاکید نمود: این بازدیدها می تواند هم در حوزه نظارتی و هم درحوزه قانونگذاری موثر باشد تا بخشی از مسائل خوزستان را با یاری قوه مجریه حل کنیم. البته طبیعتاً وظیفه اجرایی برعهده آن عزیزان دولت است، اما شناخت این پروژه ها می تواند به ما در مجلس در حوزه ریل گذاری کارها و توجه به مسائل مهم استان خوزستان از جمله فاضلاب، آب های سطحی، نخیلات و سدهای تنظیمی بهمنشیر یاری کند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3975

به "قالیباف: مردم باید بدانند که پروژه های شهرشان چه وقت تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قالیباف: مردم باید بدانند که پروژه های شهرشان چه وقت تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید