معرفی روش نوین درمان بیماری های چشم با همت متخصصان ایرانی

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - روش نوین درمان بیماری های چشم با همت متخصصان ایرانی در نخستین کوبینار روش نوین درمان کنژشالازی به روش پلاسما با همکاری مجتمع دارویی درمانی هلال ایران و شرکت دانش بنیان مداریا معرفی و بر روی چند بیمار انجام شد.

معرفی روش نوین درمان بیماری های چشم با همت متخصصان ایرانی

به گزاش هلال احمر، محمد تقی حسینی طباطبایی رییس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران روز جمعه در این کوبینار که تلفیقی از کنفرانس و وبینار بود، ضمن معرفی فعالیت ها و خدمات مجتمع در حوزه های مختلف چشم پزشکی، درمان ناباروری، دندانپزشکی، پوست و مو و زیبایی و غیره، هدف از برگزاری این کوبینار را کمک به گسترش این روش درمانی در بین چشم پزشکان از جمله چشم پزشکان مجتمع هلال برشمرد.

همچنین مصطفی فرهی مدیر شرکت دانش بنیان مداریا در این کوبینار با ارائه توضیحاتی پیرامون این روش گفت: برای نخستین بار متخصصان یک شرکت دانش بنیان ایرانی پیروز به کشف یک روش نوین درمانی بیماری های چشم در جهان شدند.

وی توضیح داد: بر اساس این روش انواع بیماری های چشم بدون نیاز به اتاق عمل و در مطب پزشکان، بدون درد و بیهوشی و با هزینه ای کمتر از سابق درمان می شود.

بنا بر ادعای فرهی، به وسیله این روش درمانی هزینه درمانی انواع بیماری های سطح چشم حدود 60 درصد کاهش پیدا می کند و دوره نقاهت هم بسیار کوتاه است.

در این کوبینار جمعی از پزشکان و متخصصان داخلی و همچنین پزشکان و کارشناسان 22 کشور خارجی به شیوه های حضوری و مجازی در این کوبینار حضور داشتند.

متخصصان و محققان شرکت دانش بنیان مداریا پس از پنج سال کار تحقیقاتی، پژوهش، انجام مطالعات متنوع علمی و اجرای فازهای حیوانی و انسانی به این روش رسیده اند و چشم پزشکان می توانند به راحتی و با استفاده از این دستگاه در مطب انواع بیماری های چشمی را بدون نیاز به بیهوشی درمان کنند.

انجام چند عمل جراحی زنده و واقعی بر روی بیمارانی که اندیکاسیون بیماری کنژشالازی بودند؛ از جمله برنامه های برگزار شده در این کوبینار به شمار می رفت.

مجتمع دارویی درمانی هلال ایران به عنوان میزبان این کوبینار با بیش از دو دهه فعالیت پیروز در حوزه چشم پزشکی بزرگترین مرکز درمان بیماری های چشم در شرق تهران می باشد.

این مجتمع تحت نظارت جمعیت هلال احمر دارای اعتبار بین المللی بوده و با حدود 25 سال سابقه فعالیت های درمانی به صورت مرکز درمانی سرپایی به مراجعان خود خدمت می کند.

از جمله کلینیک ها و بخش های درمانی این مجتمع می توان به کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی، کلینیک تخصصی دندان پزشکی، پوست - مو - زیبایی و لیزر، درمان ناباروری، دیالیز، قلب و عروق، درمانگاه تخصصی با ارائه خدمات در زمینه های گوش، حلق و بینی، ارتوپدی، غدد بزرگسالان، زنان و زایمان، اورولوژی، نفرولوژی، داخلی و همچنین عفونی جهت انجام امور تشخیصی و درمانی بیماران کرونایی اشاره کرد. همچنین واحدهای آزمایشگاه تشخیص طبی، آزمایشگاه ژنتیک، شنوایی سنجی، رادیولوژی، سونوگرافی و سلول درمانی نیز،ارائه دهنده خدمات پاراکلینیکی و تشخیصی هستند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5746

به "معرفی روش نوین درمان بیماری های چشم با همت متخصصان ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی روش نوین درمان بیماری های چشم با همت متخصصان ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید