ویروس کرونا آمارهای فروش غول فناوری ایالات متحده را فلح کرد ، بیانیه هشدار اپل خطاب به سرمایه گذاران

به گزارش مجله بای بلاگ، شرکت اپل یکی از شرکتهایی است که در سایه گسترش ویروس کرونا در چین متحمل فشار مالی زیادی شده است. این فشار مالی تا جایی پیش رفته است که غول فناوری چین بیانیه هشدار صادر کرد.

ویروس کرونا آمارهای فروش غول فناوری ایالات متحده را فلح کرد ، بیانیه هشدار اپل خطاب به سرمایه گذاران

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپل از ماه ژانویه به روزرسانی راهنمای سه ماهه خود را به سرمایه گذاران ارسال کرد و از آنها انتظار داشت که نسبت به شرایط رو به زوال درامد در برابر نرخ تجارت این شرکت آمادگی های لازم را داشته باشند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، کارخانه های تولید آیفون کندتر از حد معمول کار می کنند. البته اگرچه کارخانه ها مجدداً افتتاح شده اند ، اما هنوز برای تولید محموله های آیفون پیش بینی شده اپل توفیقی حاصل نشده است. در نتیجه سهام آیفون تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. سهامی که شامل کلیه مدلهای فعلی و احتمالاً آیفون 9 آینده خواهد بود.

در نامه هشدار اپل ذکر شده است که فروشگاه های اپل و شرکا در ساعات محدودی کار می کنند و تعداد محدودی مشتری در چین را دیده اند. اپل به سرمایه گذاران می گوید به دلیل کند شدن نرخ فروش در چین، درآمد بسیار پایین تر از حد انتظار می رود و همه این هشدارها به این معنی است که اپل برای سه ماه مارس و احتمالاً فراتر از آن ، میزان انتظارات خود را تأمین نخواهد کرد. با این حال اپل اطمینان می دهد که اساساً قوی است و این اختلال در کار موقتی است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: انتخاب
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 838

به "ویروس کرونا آمارهای فروش غول فناوری ایالات متحده را فلح کرد ، بیانیه هشدار اپل خطاب به سرمایه گذاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا آمارهای فروش غول فناوری ایالات متحده را فلح کرد ، بیانیه هشدار اپل خطاب به سرمایه گذاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید