پولیورهای طرح کریسمس برای محیط زیست زیان بار است

به گزارش مجله بای بلاگ، در پی انتشار گزارش هایی مربوط به جنس پولیورهایی که به مناسبت عید کریسمس به بازار می آید و بیشتر آن ها از پلاستیک ساخته شده اند، یک سازمان خیریه از مردم خواسته است که در تب خریداری این پولیورها شرکت نکنند.

پولیورهای طرح کریسمس برای محیط زیست زیان بار است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، سازمان خیریه هاباب 118 پولیور از 11 فروشگاه اینترنتی و فروشگاه های دیگر را آزمایش نموده است و به این نتیجه رسیده است که 95 درصد آن ها، یا کامل و یا بخشی شان، از مواد پلاستیکی درست شده است.

اما پولیورهای خاص کریسمس همچنین یکی از پرفروش ترین اقلام ناپایدار مد است، زیرا به ویژه بریتانیایی ها آن را فقط یک بار می پوشند.

این سازمان تخمین می زند که در امسال، در بریتانیا حدود 12 میلیون پولیور کریسمس به فروش خواهد رفت؛ هرچند 65 میلیون پولیور طرح کریسمس همچنان از سال های گذشته در کمد لباس بریتانیایی ها آویزان است.

سارا دیوال، شریک بخش خلاقیت سازمان هاباب، می گوید که بسیاری از خریداران این پولیورها از عواقب خریدشان بر محیط زیست، اطلاع ندارند.

او می افزاید: بسیاری از مردم درباره وجود پلاستیک در اقیانوس ها نگرانند، اما نمی دانند که در ساخت لباس هایشان هم پلاستیک به کار رفته است.

البته باید همچنان از کریسمس لذت ببرید. کسی نمی گوید نباید تفریح کنید. اما راه پیوستن به جشن کریسمس این است: پولیور کریسمس بپوشید، اما آن را با پولیور یک نفر دیگر عوض کنید؛ یا ببینید چه لباس هایی در کمدتان دارید، یا آن را از دوستی قرض بگیرید تا مجبور نباشید با صرف هزینه زیاد یک پولیور نو بخرید که احتمالا آن را فقط یک بار خواهید پوشید.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 89

به "پولیورهای طرح کریسمس برای محیط زیست زیان بار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پولیورهای طرح کریسمس برای محیط زیست زیان بار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید