کارخانه تولید ماسک در ورامین افتتاح شد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: کارخانه تولید ماسک سه لایه و تجهیزات پزشکی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شد.

کارخانه تولید ماسک در ورامین افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: کارخانه تولید ماسک سه لایه و تجهیزات پزشکی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده و روزانه 40 هزار ماسک سه لایه استاندارد تولید می کند.

وی ادامه داد: در این کارخانه روزانه 10 هزار عدد پد الکلی تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین افزود: در این کارخانه علاوه بر ماسک و پد الکلی، محصولات پزشکی نظیر واکر، عصا، توالت فرنگی و دستگاه بخور سرد به عنوان نخستین کارخانه کشور تولید و روانه بازار مصرف می شود.

فرماندار شهرستان ورامین شرح داد: با هماهنگی های به عمل آمده، به زودی با راه اندازی خط تولید ماسک N95 این کارخانه بخش مهمی از نیاز مراکز درمانی به این کالای تخصصی تأمین می شود.

وی یادآور شد: این کارخانه در یک شیفت کاری به این میزان از تولید دست یافته که با تأمین مواد اولیه، به ظرفیت تولیدی آن اضافه نموده شده و بسیاری از نیازهای استان تهران تأمین می شود.

کاغذلو در سرانجام سخنان خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر 60 نفر به صورت مستقیم در این کارخانه تولیدی مشغول به کار می باشند و با راه اندازی خط تولید ماسک N95 تعداد شاغلین این کارخانه به 85 نفر افزایش می یابد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2111

به "کارخانه تولید ماسک در ورامین افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه تولید ماسک در ورامین افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید