کمیته استیناف رای به برگزاری بازی استقلال و پارس جنوبی داد

به گزارش مجله بای بلاگ، با اعلام کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی و استقلال که به خاطر کرونا لغو شده بود، روز دوشنبه این هفته برگزار می شود.

کمیته استیناف رای به برگزاری بازی استقلال و پارس جنوبی داد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: بازی نساجی و فولاد خوزستان که در مورخ 15 / 4 / 99 می بایست طبق برنامه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شد، به لحاظ ابتلای 25 درصد از اعضای تیم فولاد خوزستان به کرونا ویروس لغو شده بود که از طرف کمیته انضباطی حکم بر تکرار بازی صادر شد. پس از اعتراض باشگاه نساجی، کمیته استیناف با بررسی موضوع و اینکه لغو بازی به لحاظ ابتلا به ویروس کرونا از طرف سازمان لیگ برتر بوده حکم کمیته انضباطی را تایید کرد.

صالحی افزود:علاوه بر این قرار بود دیدار تیم های پارس جنوبی جم و استقلال تهران نیز در مورخ 15 / 4 / 99 در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شود که به لحاظ ابتلا 25 درصد از اعضای تیم استقلال تهران، این بازی لغو شد که از طرف کمیته انضباطی حکم بر تکرار بازی صادر شد. پس از اعتراض باشگاه پارس جنوبی، کمیته استیناف با بررسی موضوع و اینکه لغو بازی به لحاظ ابتلا به ویروس کرونا از طرف سازمان لیگ برتر بوده حکم کمیته انضباطی را تایید کرد.

به این ترتیب تیم های استقلال و پارس جنوبی روز دوشنبه این هفته در شهر جم به مصاف هم خواهند رفت. کاروان تیم استقلال فردا یکشنبه راهی عسلویه و سپس شهر جم می شود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3377

به "کمیته استیناف رای به برگزاری بازی استقلال و پارس جنوبی داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته استیناف رای به برگزاری بازی استقلال و پارس جنوبی داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید