کومان: خوشحالم که هواداران بارسلونا را دوباره هیجان زده کرده ام، به تیمم نمره کامل می دهم

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می گوید که با وجود فرازونشیب هایی که شاگردانش در ابتدای فصل جاری داشته اند از آنها راضی است.

کومان: خوشحالم که هواداران بارسلونا را دوباره هیجان زده کرده ام، به تیمم نمره کامل می دهم

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل سویا در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، تأکید کرد که به مردان خود افتخار می کند و اینکه با توجه به مسائل و کمبودهای موجود، تیم او تا همین جا هم بسیار عالی کار کرده است.

سرمربی هلندی بارسلونا در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید صرفاً قهرمانی در جام حذفی می تواند فصل خوبی را برای تیمش بسازد گفت: فصل خوب برای بارسلونا؟ ما همیشه برای بردن همه جام ها انگیزه داشته ایم. می دانم که یکسری مسائل هم داریم اما این را هم می دانیم که از خیلی از آنها جان سالم به در برده ایم. لازم می دانم که به ذهنیت و شخصیت خوب تیمم در تمام طول فصل اشاره کنم. ما تیم باکیفیتی داریم اگرچه تیم مان در برخی از پست ها کمبود مهره دارد و در برخی پست های دیگر میان بازیکنان رقابت وجود دارد. با توجه به بازیکنانی که در این فصل از دست داده ایم و سفرهایی که در ماه ژانویه داشته ایم، من به تیمم از 10 نمره، 10 می دهم.

کومان در ادامه تأکید کرد چیزی که باعث شده او بیش از همه به بارسلونا افتخار کند، بازگرداندن هیجان و امید به هواداران این تیم است

او افزود: شما به عنوان یک سرمربی از اتفاقاتی نظیر آنچه در این فصل برای ما رخ داد می توانید درس های زیادی بگیرید. تیم ما در این فصل تغییرات زیادی داشته است. با این وجود من فکر می کنم که تیم ما در راستا درستی قدم برداشته است. ما به بازیکنان جوان تیم میدان می دهیم. ما این تیم را برای آینده ساخته ایم اما یادمان نرفته که الان هم باید بازی های مان را ببریم. کارهایی که انجام می دهیم بسیار مهم است. بعد از بازی مقابل گرانادا - در جام حذفی که بارسلونا در وقت های اضافه با نتیجه 5 بر 3 برد - بسیاری از کاتالان ها به من گفتند که مدت ها بود اینگونه بابت گلزنی تیم خوشحالی نکرده بودند. این همان چیزی است که من به عنوان سرمربی تیم به آن افتخار می کنم.

تیم فوتبال بارسلونا فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان سویا خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6087

به "کومان: خوشحالم که هواداران بارسلونا را دوباره هیجان زده کرده ام، به تیمم نمره کامل می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: خوشحالم که هواداران بارسلونا را دوباره هیجان زده کرده ام، به تیمم نمره کامل می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید