گوشی ردمی K30 اولترا در وب سایت TENNA دیده شد؛ رونمایی احتمالی در تاریخ 24 مرداد

به گزارش مجله بای بلاگ، اینطور که به نظر می رسد شیائومی میخواهد به زودی نسخه بروزرسانی شده گوشی ردمی K30 پرو را با نام ردمی K30 اولترا راهی بازار کند. محصولی که اخیرا تصاویر و مشخصات فنی کامل آن در وب سایت TENNA نیز دیده شده.

گوشی ردمی K30 اولترا در وب سایت TENNA دیده شد؛ رونمایی احتمالی در تاریخ 24 مرداد

در حال حاضر سری ردمی K30 از 6 گوشی با نام های ردمی K30، K30 5G، K30i 5G، K30 5G Racing و ردمی K30 پرو زوم تشکیل می گردد. همه این محصولات هم از لحاظ قدرت سخت افزاری و هم از لحاظ قیمتی در شرایط بسیار مطلوبی قرار داشته و می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای آن دسته از کاربرانی باشند که قصد خرید گوشی های قدرتمند با قیمت مناسب را دارند.

عملکرد خوب این سری اما ردمی را مجاب کرد مدل اولترای آن را هم فراوری نموده و راهی بازار کند. این محصول ساعاتی پیش با شماره مدل M2006J10C در وب سایت TENNA دیده شده و تمام تعیینات فنی و تصاویر آن به طور کامل لو رفت. با توجه به تصاویر زیر، هیچ تفاوت خاصی از لحاظ ظاهری بین این گوشی با برادران قبلش وجود ندارد اما جدول تعیینات فنی نشان می دهد ردمی در این محصول، مدیاتک را به کوالکام ترجیح داده و احتمالا +Dimensity 1000 قلب تپنده آن را تشکیل خواهد داد.

  • تعیینات گوشی ردمی K30 اولترا فاش شد

معمولا نام پردازنده محصولاتی که در وب سایت TENNA قرار می گیرند تعیین نمی گردد و تنها باید با تکیه بر میزان فرکانس، نوع پردازنده را حدس بزنیم. این پردازنده اما از فرکانس هسته عظیم 2.6 گیگاهرتز بهره می برد که می توانیم آن را به +Dimensity 1000 با 4 هسته Cortex-A77 با فرکانس بالا و 4 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز نسبت دهیم.

در کنار این پردازنده اما مدل های مختلفی با 6/8/12 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شوند اما اینکه دقیقا چه میزان حافظه رم با چه میزان حافظه داخلی همراه خواهد شد تعیین نیست. ردمی همچنین برای این گوشی یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تدارک دیده که کاربر می تواند به وسیله یک شارژر 33 واتی سریع آن را شارژ کند.

دوربین اصلی ردمی K30 اولترا 64 مگاپیکسلی است که انتظار می رود عملکرد مشابهی با نمونه بکار رفته در ردمی K30 پرو و پرو زوم داشته باشد. گوشی های این سری با دو مدل دوربین سلفی راهی بازار شدند. تعدادی از آن ها به مکانیزم پاپ- آپ و تعدادی دیگر به دوربین سلفی درون نمایشگر مجهز شده بودند که با توجه به تصاویر بالا، ردمی K30 اولترا ظاهرا قرار است با مکانیزم پاپ-آپ راهی بازار گردد.

گفته می گردد ردمی میخواهد در تاریخ 14 آگوست (24 مرداد) مراسم معارفه ای برگزار کند. بسیاری ها معتقدند در این تاریخ ردمی از ساعت هوشمند ردمی واچ رونمایی می نماید ولی احتمال رونمایی از گوشی جدید در این تاریخ نیز بسیار بالاست.

  • گوشی 550 دلاری ردمی پرچم داران سال گذشته را در بخش دوربین پشت سر گذاشت

منبع: GSMArena

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3485

به "گوشی ردمی K30 اولترا در وب سایت TENNA دیده شد؛ رونمایی احتمالی در تاریخ 24 مرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ردمی K30 اولترا در وب سایت TENNA دیده شد؛ رونمایی احتمالی در تاریخ 24 مرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید