15 هزار خانوار اردبیلی به گاز طبیعی دسترسی ندارند

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: 15 هزار خانوار در مناطق مختلف این استان برای مصرف گرمایی و پخت و پز خود از سوخت های غیر گاز طبیعی مانند نفت سفید و گاز مایع استفاده می نمایند.

15 هزار خانوار اردبیلی به گاز طبیعی دسترسی ندارند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سیدحجت مدنی اضافه نمود: توزیع گاز مایع از اول مردادماه جاری طبق مصوبه کشوری به وسیله ثبت نام متقاضیان در سامانه اینترتنتی با استفاده از ظرفیت و زیرساخت های بانکی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف پیشگیری از سودجویی، افزایش خودسرانه قیمت گاز مایع، جلوگیری از بازار سیاه، قاچاق کالا و افزایش رضایت مصرف نمایندگان گاز مایع اجرا می گردد، گفت: مصرف نمایندگان واقعی گاز مایع در استان خانوارهای روستایی هستند که از گاز طبیعی برخوردار نبوده و از گاز مایع و نفت سفید برای تامین گرما و حرارت محل سکونت و یا پخت و پز استفاده می نمایند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل اظهارداشت: دومین بخش مصرف نمایندگان وافعی گاز مایع واحدهای صنفی از جمله شرکت های مجری طرح های ایزوگام واحدهای مسکونی هستند که می توانند با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سامانه سدف) و ثبت مقدار گار مایع مصرفی خود اقدام نمایند.

مدنی گفت: طرح توزیع گاز مایع برای مصرف نمایندگان غیرخانگی و دارای پروانه کسب در استان به وسیله ثبت درخواست متقاضیان و مصرف نمایندگان در سامانه تجارت استان و توسط اتاق اصناف، اداره صمت و شرکت نفت صورت می گیرد.

وی اضافه نمود: پس از ثبت نام متقاضیان دریافت گاز مایع صنعتی و صنفی موضوع به وسیله اداره صنعت، معدن و تجارت در سیستم آنالیز و تایید شده و بعضی اوقات نیز بلحاظ ضرورت، موضوع در شرکت نفت آنالیز و نسبت به تایید سیستمی اقدام می گردد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل تشریح کرد: افراد واجد شرایط می توانند با مراجعه به تاسیسات یا عاملین گاز مایع با کارت بانکی نسبت به تامین گاز مایع با قیمت مصوب 97 هزار ریال به ازای دریافت سیلدرهای گاز مایع 11 کیلوگرمی اقدام نمایند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4193

به "15 هزار خانوار اردبیلی به گاز طبیعی دسترسی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 هزار خانوار اردبیلی به گاز طبیعی دسترسی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید