4 مدل کیف زنانه که هر خانمی باید داشته باشد

به گزارش مجله بای بلاگ، نوبت به یکی دیگر از ضروری های استایل خانم ها رسیده است؛ انواع مدل کیف زنانه شیک و مجلسی و در عین حال کاملا ضروری و کاربردی!

4 مدل کیف زنانه که هر خانمی باید داشته باشد

در یک استایل زنانه کیف یکی از بخش های ضروری محسوب می شود. تقریبا همه خانم ها در تیپ های روزمره و مهمانی و هر استایلی که انتخاب کنند کیف را به عنوان یک اکسسوری همیشگی در نظر می گیرند.

اما داشتن چه مدل کیف های زنانه ای برای هر خانمی با هر استایلی یک ضرورت به شمار می رود؟

یادتان نرود که با خواندن این مطلب قرار نیست به کمد لباس هایتان کیف های زنانه ای را اضافه کنید که باز هم چندان از آن ها استفاده نخواهید کرد. کاملا برعکس، ما می خواهیم به شما کمک کنیم تعداد کمتری کیف زنانه داشته باشید اما کاربردی تر انتخاب کنید.

پس بیایید سراغ مدل های کاربردی و ضروری از انواع کیف زنانه برویم.

مدل کیف زنانه Tote

کیف های tote به کیف های زنانه دستی با اندازه بزرگ و بند متوسط گفته می شود. این کیف ها معمولا خیلی جادار هستند و بند آن ها به گونه ای طراحی شده که به عنوان یک کیف دستی کاملا راحت قابل استفاده باشند.

این مدل کیف زنانه می تواند از چرم یا الیاف مصنوعی مشابه چرم باشد. اما انتخاب شما هر کدام که هست سعی کنید در انتخاب کیفیت کیف زنانه مدل tote دقت بیشتری به خرج دهید، چون این کیف ها را به صورت روزمره استفاده خواهید کرد و ممکن است وزن زیادی از وسایل را داخلشان قرار دهید؛ بنابراین به کیفیت و دوام بالایی نیاز دارند.

کیف زنانه مدل tote را با چه استایلی استفاده کنیم؟

با استایل کاری و اداری می توانید این مدل کیف را انتخاب کنید.

وقتی که به خرید می روید این مدل کیف زنانه کاملا کاربردی است.

برای رفتن به استخر و حتی برای استایل های روزمره و خیابانی هم می توانید از کیف زنانه مدل tote استفاده کنید.

کیف زنانه بند بلند

این مدل کیف زنانه بدون اغراق یکی از خوش دست ترین و کاربردی ترین کیف هایی است که هر خانمی در کمد لباس هایش می تواند داشته باشد.

این مدل کیف زنانه نه تنها در یک استایل روزمره جای کافی برای وسایل شما مثل کیف پول، کلید، آینه و چند تکه لوازم آرایشی را دارد بلکه به شما اجازه می دهد که آزادانه از دست هایتان استفاده کنید.

کیف زنانه بند بلند را می توانید به راحتی روی شانه بیندازید یا به صورت مورب بپوشید.

این مدل کیف اگرچه جای کمتری نسبت به کیف زنانه tote دارد اما همچنان برای استایل خیابانی و روزمره کاربردی است و مزیت آن آزادی عملی است که به شما می دهد.

کیف زنانه دستی مجلسی

قطعا این مدل، کیف زنانه ای است که هر خانمی باید داشته باشد. یادتان باشد که شما به چندین کیف زنانه مجلسی نیاز ندارید، بلکه کافی است یک مدل کیف زنانه شیک داشته باشید که با هر لباس و استایلی بتوانید از آن استفاده کنید؛ از یک پیراهن مجلسی مشکی و شیک تا کت و دامن یا شلوار و بلوز و شومیز مهمانی.

یکی از کاربردی ترین مدل های کیف زنانه مجلسی، کیف های بند زنجیری مشکی رنگ هستند. شما می توانید از این مدل کیف به روش های مختلف و با استایل های متنوعی استفاده کنید. تقریبا با داشتن یک کیف مجلسی مشکی بند زنجیری برای هیچ یک از تیپ های مهمانی خود به کیف دیگری نیاز نخواهید داشت.

کوله پشتی زنانه

حتی اگر استایل شما کاملا خانمانه، جدی و شیک است باز هم شما به یک مدل کوله پشتی زنانه نیاز خواهید داشت. برای سفرهای کوتاه یا روزهایی که وسایل زیادی به همراه دارید توصیه ما این است که سراغ کوله پشتی ظریف زنانه خود بروید.

این مدل کوله پشتی معمولا از کوله های ورزشی و مدرسه ای ظریف تر و شیک تر است و بنابراین با استایل های مرتب تر همخوانی دارد.

کوله پشتی نه تنها زمانی که وسایل زیادی دارید به شما کمک می کند که به راحتی بدون ایجاد فشار اضافی به دست، شانه و کمر وسایلتان را حمل کنید، بلکه در موقعیت های خاص باعث می شود شما دو دست آزاد داشته باشید و آزادانه حرکت کنید؛ به ویژه در سفر این یک نکته ضروری است.

علاوه بر کیفیت، نکته مهم دیگری که در خرید این مدل کوله پشتی زنانه باید به آن توجه داشته باشید، اندازه کوله پشتی است. فراموش نکنید که این کوله پشتی ها اگر چه در مسافرت به کارتان می آیند اما کوله سفری به شمار نمی فرایند و بنابراین اندازه خیلی بزرگ و حجیمی نباید داشته باشند.

بنابراین یک مدل کوله پشتی زنانه را انتخاب کنید که در عین جادار بودن، ظرافت هم داشته باشد و بتوانید آن را با استایل های متنوع ست کنید.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: دیجی استایل
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2715

به "4 مدل کیف زنانه که هر خانمی باید داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 مدل کیف زنانه که هر خانمی باید داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید