D-Talk رویدادی برای همکاران خبرنگاران

به گزارش مجله بای بلاگ، نخستین قسمت برنامه D-Talk با حضور حمید و سعید محمدی بنیان گذاران خبرنگاران چهارشنبه 15 مرداد 1399 به صورت آنلاین برگزار گردید.

D-Talk رویدادی برای همکاران خبرنگاران

برنامه D-Talk به منظور بهبود ارتباطات داخلی کارکنان خبرنگاران به وسیله گفت وگو با افراد متخصص در حوزه های مختلف خبرنگاران ساخته شده است. البته این برنامه فقط یک برنامه تبادل نظر محور نیست و اهدافی نظیر آگاهی همکاران از کسب وکار و توسعه تجارت الکترونیک را دنبال می نماید. مخاطب اصلی این برنامه همه همکاران خبرنگارانیی هستند و به واسطه آن می توانند با عملکرد زیرمجموعه ها و بخش های مختلف خبرنگاران آشنایی بیشتری پیدا نمایند.

حمید و سعید محمدی در اولین قسمت از برنامه آنلاین D-Talk به تبادل نظریی محبت آمیز در خصوص چگونگی تاسیس و رشد خبرنگاران پرداختند. همچنین از تصمیم های سخت و دستاوردهای عظیم خبرنگاران در 14 سال فعالیتش برای همکاران خود روایت کردند. برادران محمدی در ادامه این گفت وگوی صمیمانه، به بعضی از اهداف آینده خبرنگاران اشاره کردند و در خاتمه به سوالات همکاران پاسخ دادند.

برنامه D-Talk به وسیله کانال های مختلف نظیر اکانت اینستاگرام خبرنگاران لایف (Digikala Life)، وبسایت خبرنگاران و پخش زنده آپارات منتشر شد و همکاران واحدهای مختلف در محل کار خود به همراه همکارانی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا از راه دور فعالیت می نمایند، به تماشای آن نشستند. در قسمت های بعدی این برنامه با سایر همکاران حرفه ای و متخصص خانواده خبرنگاران آشنا خواهیم شد.

برنامه D-Talk یک برنامه داخلی است که از ایده پردازی گرفته تا دکور، صحنه آرایی، فیلم برداری و ساخت با یاری همکاران و کارشناسان خبرنگاران اجرا شده است. در آینده نزدیک هم شاهد توسعه این برنامه و اضافه شدن بخش های جدیدی مثل D-Talk plus هستیم که در کنار برنامه اصلی، سایر جنبه های ارتباطات درون سازمانی را پوشش می دهد و اهداف متنوعی را دنبال می نماید.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3742

به "D-Talk رویدادی برای همکاران خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "D-Talk رویدادی برای همکاران خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید