ابتکار عجیب شیائومی برای دوربین های یک گوشی

به گزارش مجله بای بلاگ، اخیراً افشاکنندگان دنیای فناوری، متوجه ثبت اختراع جدیدی از شرکت شیائومی شدند که یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش خمیده را به یک دوربین پاپ آپ ابتکاری و یک ماژول دوربین سه گانه خاص مجهز نموده است که طرحی کاملاً عجیب و غیر متعارف دارد.

ابتکار عجیب شیائومی برای دوربین های یک گوشی

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری LetsGoDigital، شرکت چینی شیائومی در سال های اخیر با عرضه مدل های بسیار متنوع گوشی های هوشمند در اروپا، به یکی از سریع ترین فراوریکنندگان این محصول در قاره سبز معروف شده است. این شرکت به طور منظم پیروز به انتشار مدل های جالب تلفن شده است که با قیمت رقابتی در بازار عرضه می شوند. علاوه بر این، شیائومی سرمایه گذاری زیادی در زمینه دوربین می نماید و به اسم مثال، این شرکت اولین سازنده ای بود که دوربین 108 مگاپیکسلی را در یک تلفن هوشمند جای داد. بنابراین، شنیدن اخباری مبنی بر یک اختراع نو در زمینه گوشی های هوشمند از سوی این سازنده چینی چندان عجیب نخواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، وبسایت LetsGoDigital اخیراً به اطلاعاتی دست یافته که نشان می دهد شیائومی یک گوشی هوشمند نوی را با طراحی خاص و عجیب دوربین، به ثبت رسانده است. در واقع، این اطلاعات مربوط به یک حق ثبت اختراع طراحی است که بر روی یک صفحه نمایش خارق العاده و یک سیستم دوربین به همان مقدار چشمگیر تمرکز دارد. در انتها نوامبر سال 2020، شرکت Beijing Xiaomi Mobile Software حق ثبت اختراع خود را به اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) ارائه داد. این حق ثبت اختراع امروز، 1 ژوئن 2021 (11 خرداد ماه) منتشر شده است و یک گوشی هوشمند شیائومی را با سیستم دوربین ویژه، چه در جلو و چه در عقب نشان می دهد.

طرح منتشر شده از سیستم دوربین ابتکاری و عجیب شیائومی برای یک گوشی هوشمند

به گزارش خبرنگاران، در جلو، این تلفن هوشمند شیائومی Mi دارای طراحی تمام صفحه با حاشیه های بسیار باریک است و به نظر می رسد نمایشگر منحنی اعمال شده است. هیچ سیستم دوربین شکاف یا حفره ای دیده نمی گردد و بجای آن شیائومی طراحی دوربین پاپ آپ را انتخاب نموده است. با این حال همانطور که قبلاً دیده بودیم، این یک دوربین جمع شونده نیست، بلکه دارای یک صفحه گردان نیم دایره است که به نظر می رسد حاوی دو دوربین است. متأسفانه این حق ثبت اختراع، هیچ اطلاعاتی در خصوص تعیینات این دوربین ها ارائه نمی دهد.

اما در پشت هم می توانید یک سیستم دوربین سه گانه مشاهده کنید که متشکل از یک دوربین عظیم با دو دوربین کوچک در دو طرف است. این مازول ممکن است تنظیماتی مشابه Xiaomi Mi 11 Pro داشته باشد. مدل اخیر دارای یک دوربین زاویه دید 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تله پریسکوپی 8 مگاپیکسلی است. اتصال USB-C و بلندگو در پایین قابل مشاهده است و محفظه سیم کارت از پایین هم قابل دسترسی است. به نظر می رسد میکروفون در سمت راست تلفن هوشمند قرار گرفته است. انتها، یک دکمه بلند در سمت چپ قابل مشاهده است که احتمالاً برای کنترل مقدار صدا مورد استفاده قرار می گیرد.

اولین بار نیست که LetsGoDigital از یک مدل گوشی هوشمند با دوربین پاپ آپ گرد گزارش می دهد. دو هفته قبل از ارائه این اختراع ثبت شده به وسیله شیائومی، این وبسایت اطلاعات یک گوشی هوشمند Oppo Reno با عظیمنمایی 15 برابر را منتشر نموده بود. به گزارش خبرنگاران، این دستگاه دارای یک دوربین پاپ آپ گرد بود که حاوی یک دوربین جلو بود. با این همه، فعلاً تعیین نیست که آیا شیائومی می خواهد این طرح را بکار ببرد یا نه. فراوری کننده چینی ممکن است فرصت هایی را برای تهیه Xiaomi Mi 12 Pro با چنین طرحی امتحان کند، اما به هرحال این دستگاه تا سال 2022 عرضه نخواهد شد.

طرفداران رونالدو: طرفداران رونالدو | مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

آیان کتاب: آیان کتاب | مجموعه ای از بهترین کتاب های دنیا را در این مجموعه بخوانید

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7931

به "ابتکار عجیب شیائومی برای دوربین های یک گوشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار عجیب شیائومی برای دوربین های یک گوشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید