اختصاص از 200 تا یک هزار لیتر بنزین رایگان برای هر خودرو هنگام ورود به کیش

به گزارش مجله بای بلاگ، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اختصاص از 200 تا یک هزار لیتر بنزین رایگان برای هر خودرو هنگام ورود به کیش صورت گرفت.

اختصاص از 200 تا یک هزار لیتر بنزین رایگان برای هر خودرو هنگام ورود به کیش

رحمان سادات نجفی اظهار کرد: براساس این طرح که با نام رویداد تابستانه سلام هموطن کیش شروع شده، سه میلیون لیتر بنزین رایگان برای جذب جهانگرد زمینی به کیش اختصاص یافته که در صورت استقبال مسافران تا انتها امسال ادامه دار خواهد بود.

وی ادامه داد: مسافران زمینی کیش می توانند با نصب برنامه مشعل به نشانی www.mymashal.ir و در لحظه ورود به کیش علاوه بر دریافت 200 لیتر بنزین رایگان، با استقرار در هتلها، خرید از مراکز پذیرایی، بازارها و تفریحات جهانگردی تخفیفات 20 تا 70 درصدی خود را بصورت بنزین رایگان دریافت نمایند.

مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با بیان اینکه بنزین های اهدایی امکان انتقال به دیگران را دارد، اضافه نمود: یکی دیگر از ویژگی های این طرح این، قابلیت تبدیل به وجه نقد بنزین ذخیره شده و انتقال به کارت بانکی معرفی شده است.

وی در ادامه با یادآوری سفر زمینی بیش از 100 هزار نفر به کیش در نوروز، 1402 اضافه نمود: هر چند این روزها خسارت وارده به علت کاهش تعداد پروازها در کسب و کارها و صنعت جهانگردی کیش انکار ناپذیر است اما تجربه نشان می دهد که مسافران زمینی بازدهی مناسب و قابل قبولی در بازگشت رونق جزیره دارند.

سادات نجفی با بیان اینکه انتظار می رود این طرح خاص، محرکی برای جذب جهانگرد در کیش باشد، توضیح داد: جزئیات این طرح به طور کامل از رسانه ملی و سایر رسانه های جمعی در حال معرفی و اطلاع رسانی است.

مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش به کوشش بخش خصوصی برای بازگشت رونق به کسب و کارها و صنعت جهانگردی کیش اشاره نمود و اضافه نمود: هم اکنون هتلهای کیش بیش از 70 درصد تخفیف به مشتریان خود ارائه می دهند و به جرات میتوان گفت که قیمت یک هتل چهار ستاره در جزیره کیش یک چهارم همین هتل در سایر نقاط جهانگردی ایران است و با قیمت یک محل اقامتی مهمانپذیر در تهران برابری می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 24 مرداد 1402 بروزرسانی: 24 مرداد 1402 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8969

به "اختصاص از 200 تا یک هزار لیتر بنزین رایگان برای هر خودرو هنگام ورود به کیش" امتیاز دهید

1 کاربر به "اختصاص از 200 تا یک هزار لیتر بنزین رایگان برای هر خودرو هنگام ورود به کیش" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص از 200 تا یک هزار لیتر بنزین رایگان برای هر خودرو هنگام ورود به کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید