اعلام آخرین مهلت ویرایش در سامانه یکپارچه فروش خودرو

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان ویرایش خودرو از شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو، تا ساعت 21 امشب مهلت دارند که نسبت به ویرایش خودرو در این سامانه اقدام نمایند.

اعلام آخرین مهلت ویرایش در سامانه یکپارچه فروش خودرو

به گزارش خبرنگاران، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با تاکید بر اینکه سامانه یکپارچه خودرو برای متقاضیان فروش فوق العاده از شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو امشب بسته خواهد شد، گفت: از 6 شهریور سامانه esalecar.ir برای متقاضیان ویرایش خودرو باز شد و تا ساعت 20 امشب (9 شهریور) امکان ویرایش فراهم است بعد از آن سامانه بسته خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه کسانی که از پاییز 1402 تا زمستان 1403 اولویت بندی شده اند می توانند در این مرحله از ویرایش خودرو شرکت نمایند، اضافه کرد: امکان ویرایش برای 2 خودروساز کرمان موتور و مدیران خودرو فراهم شده که مدیران خودرو پنج خودرو و کرمان خودرو 4 خودرو را با فروش فوری عرضه نموده است.

تقدسی با بیان اینکه ویرایش در این مرحله فقط برای متقاضیانی است که در زمان ثبت نام خودروهای شرکت کرمان موتور یا مدیران خودرو را انتخاب نموده اند، گفت: این دسته از متقاضیان می توانند فقط از خودروساز انتخاب شده خودرویی را ثبت نام نمایند یعنی اگر کسی متقاضی خرید خودرو از کرمان موتور بوده، اکنون می تواند از همان شرکت، خودروی دیگری را انتخاب کند.

وی در ادامه اضافه کرد: شنبه پایش اطلاعات افرادی که در سامانه esalecar.ir ویرایش نموده اند, آغاز خواهد شد و پس از سرانجام پایش، اسامی در سامانه اعلام می گردد؛ پس از آن خودروساز به متقاضی پنج روز مهلت برای واریز وجه می دهد و قرار داد با خودروساز بسته خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8974

به "اعلام آخرین مهلت ویرایش در سامانه یکپارچه فروش خودرو" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعلام آخرین مهلت ویرایش در سامانه یکپارچه فروش خودرو" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آخرین مهلت ویرایش در سامانه یکپارچه فروش خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید