تازه ترین سطح اجاره بها در تهران

به گزارش مجله بای بلاگ، در حالی که قیمت های پیشنهادی ارائه شده از سوی موجرها در بازار مسکن شهر تهران نشان دهنده سطوح نو اجاره بها در تابستان امسال است، میانگین اجاره بهای هر مترمربع واحد مسکونی در مرکز به حول و حوش 10 میلیون تومان رهن کامل و 300 هزار تومان کل اجاره بهای ماهانه رسیده است.

تازه ترین سطح اجاره بها در تهران

آنالیز های دنیای اقتصاد بعلاوه نشان می دهد میانه کف رهن کامل هر مترمربع مسکن در فایل های ارائه شده به بازار مسکن منطقه ها مصرفی میانه در تهران به 7 میلیون تومان و میانه سقف رهن کامل در منطقه ها میانه رو به بالا (به خصوص منطقه ها نیمه شمالی مرکز) به 13 تا 15 میلیون تومان رسیده است. با این حال واسطه های بازار معاملات مسکن شهر تهران می گویند ارقامی که در نهایت به عنوان اجاره بها در قراردادها توافق شده و به ثبت می رسد حول و حوش میانه 10 درصد کمتر از اجاره بهای پیشنهادی است. این انعطاف قیمت در سمت عرضه واحدهای مسکونی اجاره ای که سال گذشته کمتر در موجرها دیده می شد، به علت لبریز شدن ظرف توان مالی مستاجرها و ناتوانی بخش زیادی از آنها برای پذیرش ارقام تازه و پیشنهادی است.

برآوردهای اجرا شده نشان می دهد به طور میانه رقمی که این روزها در قراردادهای اجاره مسکن شهر تهران به عنوان رهن کامل درج و توافق می گردد حول و حوش مترمربعی 9 میلیون تومان یا بازه مترمربعی 250 تا 270 هزار تومان اجاره ماهانه کامل به ازای هر مترمربع است. در جدول زیر اجاره بهای پیشنهادی تازه ترین فایل های عرضه شده به منطقه ها مختلف شهر تهران در قالب رهن کامل درج شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8959

به "تازه ترین سطح اجاره بها در تهران" امتیاز دهید

1 کاربر به "تازه ترین سطح اجاره بها در تهران" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین سطح اجاره بها در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید