تجمیع ظرفیت های استانی سیستان و بلوچستان برای برطرف مساله آب

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمد همت با حضور در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان از آخرین فعالیت های پارک در زمینه آب و فناوری های مرتبط آگاه شد و با مسئولان علمی و مجموعه های فناور فعال در حوزه آب و محیط زیست استان گفت و گو کرد.

تجمیع ظرفیت های استانی سیستان و بلوچستان برای برطرف مساله آب

وی در این نشست با اشاره به اینکه احتیاج است سازماندهی تمامی ظرفیت های علم و فناوری در استان معطوف به مسئله آب و حل مسائل موجود برای مردم باشد، گفت: باید کوشش کنیم که فعالیت های فناورانه به برطرف مسائل و چالش های اساسی منجر گردد.

همت پس از استماع دیدگاه ها و مسایل پیش روی فعالان استانی با تقدیر از کوشش ها و پیشرفت های حاصل شده در استان، اعلام کرد: اقدامات و فعالیتهای ارزشمندی به وسیله شرکت های دانش بنیان و فناوران استانی اجرا شده و یا در حال پیگیری است، اما این کارها نیز پاسخ گوی همه احتیاجهای استان نیست و باید اقدامات بیشتر و با کیفیت تر گردد.

سرپرست ستاد توسعه فناوری های آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ادامه داد: دانشگاه ها، پارک علم و فناوری و تمامی فناوران و صنعتگران استان برای ثمربخشی بیشتر فعالیت هایشان باید نسبت خود با حل مسائل اصلی مردم استان، که حتما مهمترین آن آب است معین نمایند.

وی در ادامه رویکردها و برنامه های معاونت علمی در زمینه راهبری و حمایت از مجموعه های فناور و توسعه دانش و فناوری های راهبردی را تشریح و بر جایگاه ویژه و خاص فناوری های نوین در حل مسائل آبی کشور تأکید کرد.

در سرانجام این نشست مقرر شد تعدادی از مجموعه ها با حضور در معاونت علمی، محصولات و دستاوردهای خود را به کارگروه های تخصصی ستاد آب اقلیم و محیط زیست ارائه نمایند تا در صورت داشتن شرایط لازم، مورد حمایت ستاد قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8929

به "تجمیع ظرفیت های استانی سیستان و بلوچستان برای برطرف مساله آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمیع ظرفیت های استانی سیستان و بلوچستان برای برطرف مساله آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید