خبرنگاران استاندار: دولت مصمم به اتمام طرح های مهم راهسازی کردستان است

به گزارش مجله بای بلاگ، سنندج - خبرنگاران - استاندار کردستان گفت: دولت با تخصیص اعتبارات مورد احتیاج با همه توان مصمم به اتمام طرح های مهم راهسازی در این استان است.

خبرنگاران استاندار: دولت مصمم به اتمام طرح های مهم راهسازی کردستان است

به گزارش خبرنگاران، بهمن مرادنیا عصر یکشنبه در بازدید از پروژه احداث و بهسازی محور مواصلاتی گردنه ماموخ سنندج گفت: حفظ امنیت و سلامت جان مردم از مهمترین وظایف ماست و همه باید با تمام توان برای برای توسعه راه های استان و کاهش تلفات جاده ای کوشش خود را مضاعف کنیم.

وی اضافه نمود: در حال حاضر عملیات اجرایی قطعاتی از کریدور شمال به جنوب در استان کردستان فعال بوده و مراحل اجرای این پروژه ها با سرعت در حال اجرا است.

استاندار کردستان افزود: در این راستا دولت با تخصیص اعتبارات مورد احتیاج این طرح ها کوشش نموده تا از پیمانکاران و مجریان اجرای این قطعات حمایت اقتصادی لازم را بعمل آورد تا در کوتاهترین زمان ممکن انتها یافته و به بهره برداری برسند.

مرادنیا یادآور شد: درآینده نزدیک 20 کیلومتر دیگر این کریدور با احداث سه تونل به اتمام می رسد و زیر بار ترافیک خواهد رفت و امیدواریم با بهره برداری از این راستا شاهد کاهش آمار تلفات جاده ای در این محور باشیم.

استاندار کردستان اضافه نمود: در امسال برای اتمام پروژه های راهسازی 220 میلیارد تومان اختصاص یافته که بخش عمده ای از این اعتبار تخصیص و پیمانکاران پرداخت شده است.

تقاطع غیرهمسطح سه راهی مریوان تا خاتمه مهر به بهره برداری می رسد

مرادنیا همچنین در جریان بازدید از طرح تقاطع غیرهمسطح سه راهی مریوان گفت: تقاطع غیرهمسطح سه راهی مریوان در سه کیلومتری سنندج تا خاتمه مهر به بهره برداری می رسد.

وی گفت: تقاطع غیر همسطح سه راهی مریوان محل اتصال بزرگراه میاندوآب - کرمانشاه و راه اصلی سنندج - مریوان - باشماق است.

استاندار کردستان یادآور شد: این طرح در ادامه کار کریدور شمال جنوب و کنارگذر شرقی شهرستان سنندج خواهد بود.

مرادنیا با اشاره به ضرورت و اهمیت اجرای این طرح افزود: افزایش ایمنی و کاهش ضرر و زیان های ناشی از تصادفات این راستا که محل عبور و مرور تانکرهای سوخت است، سرویس بهتر به وسایل نقلیه و تسهیل در رفت و آمدها و دسترسی مناسب به مرز باشماق از جمله نتایج اجرای این طرح است.

استان کردستان دارای هشت هزار و هشت کیلومتر راه شریانی، غیرشریانی و روستایی بوده که شامل یک هزار و 900 کیلومتر بین شهری (شریانی و غیرشریانی) و 6 هزار و 190 کیلومتر روستایی است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3842

به "خبرنگاران استاندار: دولت مصمم به اتمام طرح های مهم راهسازی کردستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: دولت مصمم به اتمام طرح های مهم راهسازی کردستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید