خبر خوش کرونایی استاندار به مردم مازندران

به گزارش مجله بای بلاگ، استاندار مازندران با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور به نقل از پزشکان گفت که شیوع این بیماری در منطقه نسبت به هفته قبل فرایند کاهشی داشته است.

خبر خوش کرونایی استاندار به مردم مازندران

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، احمد حسین زادگان چهارشنبه چهاردهم اسفند در جلسه آنالیز شرایط کرونا در چالوس که با حضور فرمانداران شهرستان های چالوس، کلاردشت و معاون فرماندار نوشهر برگزار گردید، اضافه کرد: اگرچه ماندن افراد در خانه ها دارویی تلخ و سخت برای همه است ولی مصون ماندن در برابر این ویروس شیرین تر از ماندن در خانه است.

وی گفت که مردم استان همانند استان های کشور برای رهایی از بحران کرونا خانه نشینی را تجربه نمایند چرا که این اقدام مردم باعث کاهش شیوع بیماری در جامعه می گردد.

استاندار مازندران، پشتیبانی و مراقبت از افراد بهبود یافته ویروس کرونا از سوی ادارات و نهادهای مرتبط در گسترش این ویروس بسیار حائز اهمیت دانست و ادامه داد : امروز این شرائط پیش آمده همانند دوران جنگ است و همه باید یاری و پشتیبانی نمایند چون راهی جزء این وجود ندارد.

حسین زادگان گفت: کشور چین نیز اگر تا حدودی در بعد کنترل این بیماری به موفقیت هایی دست یافته به این دلیل است که با توجه به آمارها حدود 85 درصد جمعیت این کشور در خانه ها ماندگار شدند.

وی اضافه کرد: که از زمان شیوع این ویروس همه مسئولان، نیروها، دهیاری ها، شهرداری ها و حتی خیران پای کار آمده اند.

استاندار مازندران اظهار کرد: امروز خیران با یاری های قابل توجه بخش عمده ای از ملزومات کنترل حفاظتی کادر درمانی را تهیه نموده اند ضمن آنکه بسیاری لوازم بهداشتی پیشگیری از ویروس نظیر ماسک، دستکش و ... احتکار شده به چرخه توزیع میان مردم اختصاص داده شد و کمبودها در این بخش در حال رفع شدن است.

نماینده عالی دولت در مازندران به مسئولان قضایی بویژه دادستان ها در سطح این استان توصیه کرد بدون مماشات با هرگونه فعالیت مسافرخانه ها، قلیانسراها، مراکز اقامتی دولتی برخورد نمایند و اجازه ندهند در تعطیلات پیش رو مسافر پذیرش نمایند.

وی از فعالان رسانه ای در این منطقه خواست با بهره گیری از همه ظرفیت ها مردم را از شرایط تهدیدنماینده این ویروس مطلع سازند تا کمتر شاهد حضور آنها در فضای بیرون باشیم.

نشست با فرمانداران تنکابن رامسر و عباس آباد در خصوص موضوع کرونا از دیگر برنامه های سفر یکروزه استاندار به عرب مازندران اعلام شد.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعداد بیماران مشکوک به کرونا در استان مازندران 200 نفر اعلام کردند که از این تعداد 72 نفر بیماری آنان مثبت است و تعداد جان باختگان ناشی از این بیماری هم 11نفر است.

تا به امروز 130 نفر از افرادی مبتلا به کرونا در استان پس از درمان از بیمارستان ها و مراکز درمانی ترخیص شدند.

نخستین مورد مشکوک به کرونا در مازندران چهارشنبه 30 بهمن مشاهده شده است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1058

به "خبر خوش کرونایی استاندار به مردم مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش کرونایی استاندار به مردم مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید