سرمربی هندبال شاملی: بینی دو بازیکنم شکست، غارسی: عملکرد بازیکنانم عالی بود

به گزارش مجله بای بلاگ، به گفته سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی بینی دو تن از بازیکنان این تیم در مسابقات لیگ برتر شکست.

سرمربی هندبال شاملی: بینی دو بازیکنم شکست، غارسی: عملکرد بازیکنانم عالی بود

به گزارش خبرنگاران، ملاقات دو تیم شهید شاملی کازرون و سنگ آهن بافق در جریان لیگ برتر هندبال زنان با نتیجه 24 بر 16 به سود شهید شاملی به خاتمه رسید. در این بازی به گفته سرمربی تیم شهید شاملی بینی دو بازیکن شکست.

خدیجه قانع بعد از پیروزی مقابل سنگ آهن بافق گفت: بازی پایاپایی بود، البته تا لحظاتی بازی اینگونه پیش رفت. بازیکنان من به بازی غالب بودند اما خطاهای زیاد باعث آسیب شد. دو تن از بازیکنانم بینی شان شکست. این سبب استرس و ترس در بازیکنان شد. در مجموع به تیم حریف هم تبریک می گویم. امیدوارم بتوانیم در این سال قهرمانی را ببینیم. ما باید خیلی کار انجام دهیم. نقاط ضعف زیادی دیدم که باید برطرف کنیم و پرقدرت تر ظاهر شویم.

ناهید غارسی، سرمربی سنگ آهن بافق نیز بعد از شکست مقابل شاملی گفت: عملکرد بازیکنانم مقابل نایب قهرمان لیگ برتر عالی بود. تیم ما تازه وارد بود و این نتیجه عالی بود که می توانستیم بگیریم. بهترین بازی برای تیم شاملی در کل دور رفت مسابقات همین بازی بود اما چون بازیکنانم جوان هستند مقداری استرس هم دارند و این ها سبب می گردد کمی ضعیف عمل نمایند. امیدوارم در دور برگشت همه جبران گردد و تجربه اندوزی نمایند. خیلی پنالتی از دست دادیم که به سبب استرس زیاد بود. همه به خاطر سن و سال کم و نبود مسابقه تدارکاتی است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4824

به "سرمربی هندبال شاملی: بینی دو بازیکنم شکست، غارسی: عملکرد بازیکنانم عالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی هندبال شاملی: بینی دو بازیکنم شکست، غارسی: عملکرد بازیکنانم عالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید