ظهرابی: مقابل ذوب آهن احتیاج به پیروزی داشتیم

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان گفت: امروز شاگردانم در بحث دفاع بسیار خوب کار کردند و دروازه بان های ما عملکرد خوبی داشتند.

ظهرابی: مقابل ذوب آهن احتیاج به پیروزی داشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران در چهارمین روز از دور دوم مرحله برگشت لیگ برتر هندبال یادواره شهید پورجعفری، تیم پرسپولیس بهبهان با نتیجه 36 بر 33 برابر ذوب آهن اصفهان به رجحان رسید.

مسعود ظهرابی، سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان پس از پیروزی تیمش در این ملاقات گفت: ما امروز بازی مهم و حساسی را داشتیم و این ملاقات برای ما اهمیت داشت چون احتیاج به پیروزی داشتیم. بعد از سرانجام مسابقات در شیراز برنامه ریزی کردیم و برنامه های تاکتیکی خود را برای ملاقات با ذوب آهن آماده کردیم.

سرمربی تیم هندبال پیروزی بهبهان گفت: علی رغم احترامی که برای گچساران قائل هستم چون می دانستیم می توانیم مقابل این تیم پیروز می شویم برای ذوب آهن آماده شده بودیم.

وی در ادامه اضافه نمود: امروز شاگردانم در بحث دفاع بسیار خوب کار کردند و دروازه بان های ما عملکرد خوبی داشتند و نکات فنی لازم را به نحو احسن انجام دادند و به خواست خدا پیروز شدیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5749

به "ظهرابی: مقابل ذوب آهن احتیاج به پیروزی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظهرابی: مقابل ذوب آهن احتیاج به پیروزی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید