قم میزبان دیدارهای محبت آمیز تیم ملی کشورمان و تیم ملی عراق شد

به گزارش مجله بای بلاگ، تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشورمان به منظور حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی آسیایی تایلند دو ملاقات محبت آمیز با تیم ملی فوتسال عراق برگزار خواهد نمود.

قم میزبان دیدارهای محبت آمیز تیم ملی کشورمان و تیم ملی عراق شد

به گزارش خبرنگاران از قم، طبق برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشورمان به منظور حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی آسیایی تایلند، ملاقاتهای تدارکاتی مختلفی برای ملی پوشان در نظر گرفته شده است که پس از برگزاری بازی های محبت آمیز با روسیه و اوکراین قرار است تا ملی پوشان به مصاف تیم ملی زیر 20 سال عراق بروند.

بر همین اساس اولین ملاقات تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران و عراق روز چهارشنبه 18 اسفندماه رأس ساعت 16:00 و دومین ملاقات تیم ملی نیز روز پنجشنبه 19 اسفندماه رأس ساعت 16:00 در سالن شهید حیدریان قم برگزار می گردد.

تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان به قم سفر می نماید

اعضاء تیم ملی ژیمناستیک هنری کشور پیش از اعزام به مسابقات جهانی جمهوری آذربایجان در روز پنج شنبه هفته جاری به قم می آیند و به زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران خواهند رفت.

رقابت های جام جهانی آذربایجان به میزبانی شهر باکو از 26 اسفند شروع می گردد و تیم ملی 24 اسفند با 5 ورزشکار، سرمربی و سرپرست راهی این رقابت ها خواهد شد.

نواب اسد زاده راهی مسابقات رنکینگ آسیایی قطر شد

نواب اسد زاده به همراه تیم ملی راگبی کشورمان راهی مسابقات رنکینگ آسیایی قطر شد.

مسابقات آسیایی به میزبانی شهر دوحه قطر در حالی پیگیری می گردد که تیم ملی راگبی کشورمان جهت بالا بردن سطح فنی خود و ارتقا دادن به این رشته المپیکی پا به میدان می گذارد.

این مسابقات از دوازدهم اسفندماه به انجام می رسد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در گروه نخست با تیم های بنگلادش و تایلند در یک گروه واقع شده است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 57

به "قم میزبان دیدارهای محبت آمیز تیم ملی کشورمان و تیم ملی عراق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قم میزبان دیدارهای محبت آمیز تیم ملی کشورمان و تیم ملی عراق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید